Průzkum: Výuka on-line posiluje samostatnost, minus je přetěžování

pátek 8. ledna 2021 ·

Za největší přínos výuky na dálku považují žáci devátých tříd i jejich rodiče to, že podporuje samostatnost. Jako problém vnímají přetěžování úkoly a prací, nedostatek motivace k učení nebo nedostatečný kontakt se spolužáky. Pětině dětí vadí potíže s internetovým připojením, čtvrtině distanční výuka vůbec nevyhovuje. Na podzim se proti jaru se výuka na dálku podle rodičů zlepšila. Podle 90 procent učitelů je ovšem náročnější než běžné vyučování ve škole. Vyplývá to z průzkumu, který v říjnu a listopadu udělala společnost Scio. ČTK o tom informoval mluvčí společnosti Bohuslav Bohuněk. 



Celý text naleznete zde

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.