Berme na učební obory každého. Svaz průmyslu je proti pevné bodové hranici

úterý 20. listopadu 2018 ·

Zatímco hejtmani spatřují v takzvaném cut-off score první krok k záchraně churavějícího českého školství, Svaz průmyslu a dopravy ČR je proti. Obává se totiž, že by se po zavedení pevné bodové laťky pro přijetí nedostalo sedm z deseti uchazečů ani na učňovský obor. Informuje Deník.cz.



„Pevná bodová laťka pro přijetí na střední školy by mohla způsobit, že se některé obory vůbec neotevřou,“ uvedl prezident svazu Jaroslav Hanák. Podle něj by ani na minimální bodovou hranici nedosáhlo 68 až 73 procent žáků hlásících se na některý z učebních oborů.


Celý text naleznete zde

1 komentářů:

Jir řekl(a)...
20. listopadu 2018 9:36  

To už tu jednou bylo s gymnázii. Kam to došlo vidíme kolem sebe. Hlavně, že se našim mladým nabídly stejné možnosti jako v západních zemích. Před léty na konferenci matematiků v Pardubicích tomu málem někteří tleskali. S učebními obory to bude stejné. Kde chybí vůle ( k učení ), netřeba peněz.



Články dle data

Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.