Hel: Čekají nás těžké tři měsíce, děje se nedeklarované promořování. Je to nemorální

středa 6. ledna 2021 ·

Skutečný počet mrtvých je kolem 18 tisíc, je to příliš mnoho, toto číslo se bohužel zvýší. Přitom není důvod, proč by to v Česku mělo být tak špatné. Pokud nezměníme náš přístup, tak dojde v březnu k promoření společnosti, to ale není a nikdy nebylo řešením epidemie, je neefektivní, neekonomické, neetické a nesmyslné, říká v rozhovoru pro DVTV imunolog Zdeněk Hel. U očkování prý cení, že jdou politici příkladem. 





Celý rozhovor naleznete zde

11 komentářů:

tyrjir řekl(a)...
6. ledna 2021 4:43  
Tento komentář byl odstraněn autorem.
tyrjir řekl(a)...
6. ledna 2021 4:47  
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Tajný Učitel řekl(a)...
6. ledna 2021 9:13  

Jo. Lidi nechovejte se jako hovada. To vždycky pomohlo. Smutným faktem zůstává, že dokud neumře babička s dědečkem, nebo syn, nebo manželka, tak se to lidí "netýká". Dokonce, ani když umřou oba sousedovic rodiče. Pořád ne. My se nebojíme, neboť nás před nakažením chrání naše nebetyčná blbost.

Unknown řekl(a)...
6. ledna 2021 12:57  

Tajný Učitel

Tak nějak to funguje. Nazývejme to mírně - sobectví, které tady v superkonzumní společnosti již 30 let vytváříme.

mirek vaněk řekl(a)...
6. ledna 2021 19:02  

Vánoční prázdniny měly epidemii zbrzdit. Opak je pravdou, takže bude mnohem hůř. Ohrožení chraňte se, co to de. V nemocnicích nebude místo.

Příčina: Nevzdělanost obyvatelstva(chybí přírodovědné vzdělání - nepochopení kauzality a nedostatek matematického myšlení), neschopnost vlády udělat opatření(sbírat a zveřejňovat řádná data, osvěta obyvatelstva, opravdová nechaotická opatření) a neschopnost vědeckých autorit veřejně prezentovat podložené argumenty a nést kůži na trh, neschopnost médií jít politikům po krku a odhalovat nesmysly, pochybení i nepopulární fakta a nešířit hlouposti.
Blbci jsou všude, ve všech státech je jich stejné procento. Ale školský systém může lidi vychovávat a vzdělávat lépe či hůře. Východní Asie ukazuje, že asijské vzdělávání je z hlediska pandemií evoluční výhodou i v demokratických státech.
Anarchie, nevzdělanost a ideologie naopak.

Zdeněk Brom řekl(a)...
6. ledna 2021 19:12  

Pane Vaňku,

pokud by čínské přírodovědné vzdělání bylo skutečně na výši, pak by tu žádná pandemie nebyla.

A pokud se někdo domnívá, že kolektivní nasávání oxidu uhličitého nějak posiluje imunitu lidského těla, pak skutečně o přírodovědném vzdělání mnoha odborníků silně pochybuji.

Unknown řekl(a)...
6. ledna 2021 21:03  

Zdeněk Brom

Asi jste kolegu Vaňka nepochopil, jde o školské systémy v celé Asii. Nejen tedy v kapitalisticko-komunistické, imperialistické Číně. Ony ty školské systémy jsou téměř v celé Asii podobné a založené na plném respektu k vyučujícím, dospělým, tradicím,..
Že jsou to "čuňata" (myšleno - Čína) nepopírám. Ty jejích trhy s masem všeho druhu od netopýrů až po slimáky jsou šílené a pro epidemie jako zrozené. Ostatně všechny velké epidemie tam mají původ, počínaje morem a konče koronaviry. Důležité taky je, že podepsali (Čína) klimatickou dohodu v Paříži a dokonce to vypadá, že ji začali plnit. Procenta aut s elektrickým pohonem nebo s palivem na vodík převyšují nejen ČR - Japonsko, Jižní Korea,....
Doporučuji, seznamte se s asijským principem výuky matematiky "zvládnutá matematika". Ta se opět vrací do škol na západ od našich hranic. V Londýně už byli rodiče a učitelé tak znechuceni všelijakými alternativami aktivistů, že přechází na asijské způsoby výuky. Ono je opravdu trapné to, že žák ve věku 15 let nedokáže sčítat a odčítat s přechodem přes 10 a musí si na interaktivní tabuli kreslit jablíčka a hruštičky.

Nowak řekl(a)...
6. ledna 2021 21:33  

Pane Brome,
zkuste si znovu přečíst příspěven pana Vaňka - o vzdělávání v Číně nepsal.
Odhaduji ale, že čínské přírod. vzdělávání je velmi dobré ve vzdělávání expertů, ale naprosto se neznaží vzdělávat mladou populaci obecně.A vzdělání elity není nijak využíváno ke změně života chudé populace a ani na zvýšení hygieny v životě obyč. lidí.
Proslavená je úroveň přirod. vzdělávání v Honkongu, odkud tradičnš pocházejí viítězové SŠ olypiád.

Nowak řekl(a)...
6. ledna 2021 21:41  

Pane Vaňku,

píšete : "Příčina: Nevzdělanost obyvatelstva(chybí přírodovědné vzdělání..." Bohužel jsou lidé s velmi dobrým přírodov. vzděláním, kteří neuvažují logicky, vyjadřují mimo rozsah své profese k věcem, ve kterých jsou de facto laici - z poslední doby rektor Zima, dříve např. náš nejznámější zubař. V jiném oboru se nedávno nechvalně předvedl jeden z našich známých sexuologů, od jěhož názorů se jeho kolegyně a jeho kolegové distancovali.
Zdá se, v našem vzdělávání bylo v minuloti něco špatně. V budoucnu uvidíme, pokud nás covid dříve neumoří.

Tajný Učitel řekl(a)...
7. ledna 2021 10:36  

Nevím, zda za to nese vinu nedostatek přírodovědného vzdělání. Spíše nedostatek pocitu spolupatřičnosti, oslabené vazby v komunitě, neohleduplnost, sobectví, nedůvěra k institucím a vedení. Zkrátka je to obecný úpadek civilizace.

Pavel Doležel řekl(a)...
9. ledna 2021 9:56  

"pokud by čínské přírodovědné vzdělání bylo skutečně na výši, pak by tu žádná pandemie nebyla."

To je samozřejmě naprostý nesmysl.

"A pokud se někdo domnívá, že kolektivní nasávání oxidu uhličitého nějak posiluje imunitu lidského těla, pak skutečně o přírodovědném vzdělání mnoha odborníků silně pochybuji."

Strawman. Jak vyšitý. Kromě vás jsem zatím nikoho jiného podobné tvrzení použít neviděl. A když už tedy implicitně naznačujete, že to imunitu neposiluje, máte pro to nějaká průkazná pozorování, či vědecké studie? Nebo "být unavený" si pletete s "mít oslabenou imunitu"?

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.