Inkluze dětí – cizinců: Jak na to podle Britů!

pondělí 30. ledna 2017 ·

Město Leicester je v britských poměrech považováno za jakousi laboratoř inkluzivního a občanského vzdělávání. Ačkoliv je více než polovina obyvatel imigranty či potomky imigrantů, nemá město pověst nějaké "no go zóny" a místní učitelé a školy se nehroutí. Jak to dělají? Lze se něčím inspirovat i pro Prahu a pražské školy?

Leicesterskou praxi představí zástupci organizace School Development Support Agency (SDSA) Adam N. Turner a Khalid Mahmood.

Až osm učitelů či učitelek, vážných zájemců o téma, zapojených v projektu Rovnost a rozdílnost čeká cesta v červnu do Leicesteru.

Setkání se koná 28. 2. 2017, v 17:00


Podrobnosti naleznete zde

0 komentářů:



Články dle data

Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.