Návrh nových opatření na podporu odborného vzdělávání schválený Usnesením Vlády České republiky ze dne 9. ledna 2013 č. 8 a uvedená v části III materiálu č. j. 1329/12 předloženého Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy.
Dokument ke stažení ve formátu PDF

Návrh nových opatření na podporu odborného vzdělávání
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
Aplikace
(109)
BYOD
(34)
Bezplatně
(102)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
EDUin
(852)
ESF
(807)
EU peníze školám
(257)
FAQ
(87)
ICT
(1907)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
NAEP
(14)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
OECD
(114)
OER
(25)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
Ostatní
(6)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
PR článek
(1612)
PSP
(80)
Pedagogika
(1364)
Přečtěte si
(2698)
Přijímačky
(216)
RVP
(627)
SCIO
(317)
SKAV
(148)
Strategie 2020
(46)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
TIMSS
(39)
UJAK
(25)
Učitelský spomocník
(169)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
Zprávy
(4268)
analýza
(25)
anketa
(101)
audio
(148)
causy
(1049)
cloud
(22)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
dětské skupiny
(52)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
eTwinning
(32)
evaluace
(13)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
myšlenkové mapy
(10)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
novela
(69)
nová maturita
(1305)
odbory
(45)
odkazy
(271)
ombudsman
(40)
online
(174)
open source
(23)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
petice
(19)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
praktické školy
(25)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
práce s talenty
(37)
právní poradna
(339)
průzkum
(53)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
satira
(44)
sexuální výchova
(21)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
stravování
(50)
studie
(33)
střední školy
(369)
tablety
(113)
testování
(568)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
video
(685)
vyhláška
(41)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
výzkum
(283)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
ÚIV
(3)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
Škola21
(3)
školství
(2922)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018


Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
6 komentářů:
Podpora odborného vzdělávání přichází právě včas. Na jednu stranu se hledají cesty k podpoře a na druhou stranu se ruší výborná elektrotechnická průmyslová škola, viz článek Vyjádření SPŠE V Úžlabině o zrušení školy
Dnes říkali na Radiožurnálu, že je průmyslovka zaplněna žáky jen z poloviny. Člověka napadne, čím to asi je, když je výborná. Stojí dnes mladí o výborné a perspektivní vzdělání, nebo jich spousta dá přednost "prolezení" a zisku papíru?
Opravdu to chceme podporovat?
Z mé zkušenosti výborná škola = náročná škola. A kdo z žáků chce dnes absolvovat náročné studium? Z určitého pohledu je studium na výborné průmyslovce náročnější než na průměrném gymplu. Navíc založené na matematice, fyzice a dalších souvisejících oborech. A to je dnes největší úskalí už na ZŠ. Protože to "neokecáte" jako dějepis nebo ZSV. Na druhou stranu, absolventi průmyslovek nemají ani základní společensko-kulturní přehled, protože své mládí stráví v číslech, grafech a vzorcích. Prostě, nic není ideální.
"nemají ani základní společensko-kulturní přehled, protože své mládí stráví v číslech, grafech a vzorcích"
Je prokázáno, že kdo má technické nadání, bývá stejně často nadaný i umělecky. V cizině si inženýři a lékaři kompenzují jednostrannost profese tím, že hrají amatérsky v nejrůznějších bandech, orchestrech a kapelách. Možná by taková průmyslovka mohla mít nepovinný hudební nebo výtvarný předmět - hru v orchestru, zpěv muzikálového typu, divadelní kroužek, apod. Kluci by se odreagovali a přivzdělali kulturně.
Víte, já znám spoustu lidí s přírodovědným vzděláním, kteří mají úžasný přehled i v humanitních oborech, ale z lidí s humanitním vzděláním, kteří by měli zároveň alespoň základní přehled v přírodovědných oborech neznám nikoho.
Ony si mnohé humanity dokonce zakládají na tom, že jsou prakticky k ničemu. Jako kdyby schopnost třeba něco opravit bylo kdovíjaké ponížení.
Stejně, jako když celebrity vzpomínají na svoje školní průsery a snížená mravní hodnocení. Hodné a svědomité děti se pak musejí cítit jako blbečci.
Kdekdo vám vytkne pravopisnou chybku, a že jestli učíte, tak to potěš, ale vzápětí vás uklidní sdělením, že obdobně je na tom větší polovina národa.
Okomentovat