Více než třetina základních škol řeší slovní i fyzické útoky žáků na učitele. Školní inspekce a školský ombudsman hledají cesty, jak se tomu bránit. Informuje Česká televize.
Celý text a reportáž ke stažení naleznete zde
Více než třetina základních škol řeší slovní i fyzické útoky žáků na učitele. Školní inspekce a školský ombudsman hledají cesty, jak se tomu bránit. Informuje Česká televize.
Česká škola jako nezávislý školský zpravodajský portál publikuje články především k ožehavým školským tématům, jako je aktuálně inkluze, reforma financování regionálního školství, kariérní řád pedagogů, nebo jednotné přijímací řízení. Česká škola umožňuje necenzurovanou diskusi čtenářů.
Copyright © 2000-2015· Albatros Media a.s.
Theme by Brian Gardner · Bloggerized by Zona Cerebral and GirlyBlogger · Modified by J4W
6 komentářů:
Na homo sapiens sapiens od pravěku platilo jediné - CUKR A BIČ! Přestaňte se zastávat grázlů a izolujte je!! NEKOMPROMISNÍ POSTUP V PŘÍPADĚ PROKÁZANÉ ŠIKANY!
řešení jest velmi jednoduché:
1/systém škol státních a soukromých
2/povinná školní docházka 6 let
3/obnovení pořádku a disciplíny na státních školách
"Východisko vidí hlavně ve spolupráci s rodiči"
Výborný nápad 61 poslanců napříč politickými stranami navrhuje opětovné vrácení dřívější praxe o umisťování nepřizpůsobivých žáků do diagnostických ústavů na podnět rodičů. Návrh má velkou šanci na příjetí. Musí mu předcházet dva pohovory s patřičnými odborníky.
Co takhle vyloučení "nepřizpůsobivého" jedince z vyučování. A bude - li takovýto grázlík vyloučen třikrát, ať dojíždí do školy v rámci okresu se speciálním zpřísněným režimem. Měsíc i více. A další připomínka, proč se na vysvědčení neuvádějí nejen pochvaly, ale i důtky? Obzvláště v deváté třídě by takové hodnocení nebylo od věci. A na kdysi diskutovaný statut veřejnáho činitele v rámci školní působnosti se asi už zapomnělo. Jsou jen práva žáků, ale bohužel už ne povinnosti...
Pokud se učitel bojí svěřit kolegům a vedení školy, znamená to, že nemá zastání a je něco špatně.Vždyť jsou příplatky za vedení, tak ať někdo vede.
Dobrý ředitel ví, co se na jeho škole děje a je schopen jednat.
Pokud ředitel koná a nemá podporu zřizovatele, pak nastává problém. Kdo ale zasáhne proti zřizovateli?
Obecný jev, učitelé nemají zastání, nevěří ředitelům, že by je odborně podpořili v situaci šikany. … a taky patřičné psychologické vzdělání, aby si s dynamikou skupiny(která tu byla je a bude) poradili. Osobně jsem "byla odejita" za to, že jsem odhalila těžkou šikanu, kterou na škole tři roky nikdo neřešil.
Okomentovat