A využili aplikaci PowToon. Tu mám na svém seznamu zajímavých udělátek už dlouho a teď přišel její čas. Navíc má možnost přihlášení přes účet na Googlu a ještě se dá přidat dá aplikaci na Disku Google a využít sdílení, takže ideální věc pro projekt „Leonardo a Michelangelo“.
Takže jsme si v sedmičce dali hodinku sběru dat k tématům o obou velikánech, aniž jsem upřesnila aplikaci. Někde pracovali jednotlivci, někde dvojice, to jsem neřešila. Pak jsme se naučili s vlastní aplikací, to nám zabralo tak 20 minut, protože umí s prezentacemi, zkusili si video i vektorovou grafiku a vlastně je nic nemohlo překvapit. Zkusili krátký animovaný filmeček s libovolným textem i grafikou. Snad jen, že jsem musela připomínat ukládání, protože to se na Disku Google nemusí a je to silně návykové. A pak už tvořili ta správná témata a na závěr video uložili na svoje YouTube a poslali mi mail s odkazem a hotovo! Celý vzhled výsledku se hodně líbil a práce zaujala a elán do práce projevovali i ti, co jinak nepřetrhnou.
Vlastní tvorbu asi není třeba moc popisovat, je velmi intuitivní a na YouTube je celá řada videi s podrobnými návody.
Ale při práci jsme se přesto dost a dost potrápili a hodně mne to mrzelo. Na vině byla asi naše školní síť, respektive firewall. Přihlášení do Google Apps a běžné služby jsou zcela bez problémů a používáme je zcela běžně, ale jakmile využijeme některou, ale jen některou, doinstalovanou aplikaci, tak se občas dějí neuvěřitelné věci. Prostě se mění přihlášení a nikdo netuší na jakém účtu právě pracuje. Sice jsme dodatečně ještě provedli registraci na účty s osobními maily, čímž jsme přišli o výhodu sdílení, ale stejně jsme si moc nepomohli a situace s přihlášením se opakovala a objevovalo se přihlášení na školní účet, ale některým vše běželo OK. Prostě docela zmatek, který neumím vyřešit. Ještě jsme objevili zádrhel u sdílených prací, exportovat na YouTube mohl jen majitel, ti s právy pro úpravu měli export nedostupný.
Takže většinu práce nakonec dělali doma, kde vše bylo naprosto v pořádku. Snad u vás vše poběží bez potíží, ten výsledek za to stojí.
Převzato s laskavým souhlasem autorky z jejího blogu Co jsem vyzkoušela.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
DISKUSE
Témata článků
1:1
(22)
analýza
(25)
anketa
(101)
Aplikace
(109)
audio
(148)
Bezplatně
(102)
BYOD
(34)
causy
(1049)
CERMAT
(578)
CLIL
(18)
cloud
(22)
Česko mluví o vzdělávání
(58)
ČŠI
(699)
čtenářství
(31)
dětské skupiny
(52)
digitální vzdělávání
(44)
diskuse
(65)
dokument
(1094)
domácí výuka
(28)
dotační program
(21)
DUM
(205)
DVPP
(59)
DZS
(39)
e-knihy
(323)
e-learning
(31)
EDUin
(852)
ESF
(807)
eTwinning
(32)
EU peníze školám
(257)
evaluace
(13)
FAQ
(87)
fejeton
(3)
festival
(22)
financování
(310)
glosa
(13)
gramotnosti
(48)
hodnocení
(108)
hodnocení aplikací
(41)
ICT
(1907)
infografika
(40)
informatické myšlení
(35)
informatika
(60)
inkluze
(1194)
inovace
(30)
internetová bezpečnost
(57)
interview
(173)
IWB
(32)
Jak na DUM
(16)
Jazyky pro děti
(1)
kariérní řád
(178)
kniha
(1180)
knihy
(1253)
komentář
(227)
konektivismus
(13)
konference
(197)
konkursy
(7)
konstruktivismus
(19)
kulatý stůl
(55)
kurikulum
(28)
licence
(7)
matematika
(298)
metodika
(39)
migrace
(87)
ministryně školství
(222)
mládež
(2)
MOOC
(35)
MPSV
(61)
MŠMT
(4611)
myšlenkové mapy
(10)
NAEP
(14)
Národní rada pro vzdělávání
(16)
neformální vzdělávání
(15)
nezaměstnanost
(26)
NIDM
(58)
NIDV
(228)
nová maturita
(1305)
novela
(69)
NÚOV
(55)
NÚV
(321)
odbory
(45)
odkazy
(271)
OECD
(114)
OER
(25)
ombudsman
(40)
online
(174)
OP VK
(24)
OP VVV
(67)
open source
(23)
Ostatní
(6)
otevřený dopis
(42)
pedagogicko-psychologické poradny
(41)
Pedagogika
(1364)
petice
(19)
PIAAC
(8)
PIRLS
(13)
PISA
(119)
polemika
(1885)
pozvánky
(1810)
PR článek
(1612)
práce s talenty
(37)
praktické školy
(25)
právní poradna
(339)
prezentace
(66)
profese učitele
(50)
prognózy
(16)
program
(64)
projekt
(506)
projekty
(231)
průzkum
(53)
Přečtěte si
(2698)
přednáška
(27)
předškolní ročník
(75)
předškolní vzdělávání
(103)
Přijímačky
(216)
PSP
(80)
recenze
(30)
redakce
(16)
regionální školství
(94)
RVP
(627)
satira
(44)
SCIO
(317)
sexuální výchova
(21)
SKAV
(148)
sociální sítě
(110)
soukromé školy
(165)
soutěž
(498)
standard
(127)
statistika
(100)
Strategie 2020
(46)
stravování
(50)
střední školy
(369)
studie
(33)
Škola21
(3)
školství
(2922)
tablety
(113)
TALIS
(19)
TEDx
(10)
testování
(568)
TIMSS
(39)
tipy
(16)
tisková zpráva
(2808)
top
(122)
trh práce
(156)
učebnice
(39)
Učitelský spomocník
(169)
ÚIV
(3)
UJAK
(25)
video
(685)
Volby 2013
(40)
VÚP
(53)
vyhláška
(41)
výzkum
(283)
vzdělávací politika
(551)
vzdělávací technologie
(61)
vzdělávání
(184)
zákon o pedagogických pracovnících
(64)
Zprávy
(4268)
Knihkupectví
Využijte nabídku pro školy a učitele od Albatrosmedia.cz!
Slevy a akce na knihy přímo od nakladatele. Kompletní nabídka více než 7000 titulů z produkce Albatros Media. Vše skladem, rychlé dodávky zboží.
Nejčtenější články
Články dle data
Učitelské listy
Nabídka práce
Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ
Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.
Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.
Tento server dodržuje právní předpisy
ISSN 1213-6018
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.
ISSN 1213-6018
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
4 komentářů:
Pěkné, forma zajímavá, jen mi tam vadí nedodržování formálních a typografických pravidel toku textu...
...aneb jak pomocí prefabrikovaných kýčovitých hejblat (a kradených obrázků) rozmatlat banální encyklopedickou informaci do cirkusového čísla.
V čem je přínos?
Ach pardon, ono se to hýbe...
pomocí prefabrikovaných kýčovitých hejblat rozmatlat banální encyklopedickou informaci do cirkusového čísla
Ale naprosto přesně jste, pane Hrabáči, vystihl podstatu moderní školy podle představ kovaných expertů a odborných konzultantů v oblasti školství.
Okomentovat