13. 12.: Kurz Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP

čtvrtek 5. prosince 2013 ·

Cílem kurzu je seznámit účastníky kurzu prostřednictvím interaktivních přednášek a zážitkových aktivit s efektivními metodami hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání žáků v rámci inkluzivního vzdělávání; představit efektivní způsoby hodnocení ve vztahu k metodám umožňujícím diferenciaci a individualizaci výuky.

Cílová skupina
Kurz je určen pro pedagogy základních a středních škol, pedagogické pracovníky poradenských zařízení (SPC, PPP), zástupce místní správy, zástupce státních a neziskových institucí, speciální pedagogy, psychology.

Obsah kurzu
• Možnosti hodnocení v prostředí heterogenní třídní skupiny.
• Koncepty formativního hodnocení jako nástroje k rozvoji sebehodnocení žáků, dynamické diagnostiky a práce s chybou.
• Hodnocení výsledků činností žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na rozlišení specifických a nespecifických chyb.
• Hodnocením individuálního vzdělávacího pokroku žáků a efektivními metodami průběžného zjišťování míry osvojení učiva v průběhu výuky.

Lektor/ka
Mgr. Lenka Felcmanová
absolventka Katedry speciální pedagogiky PedF UK v Praze, od r.2011 doktorské studium tamtéž, řešitelka výzkumného projektu Grantové agentury Univerzity Karlovy, vyučující v prezenčních i kombinovaných studijních programech speciální pedagogiky na PedF UK, lektorka kurzů DVPP.

Termín
13. 12. 2013, 9:00 – 17:00

Místo konání
Langhans Praha, Vodičkova 37, Praha 1

Časová dotace
8 hodin

Poznámka: Kurz je bezplatný, je realizovaný v rámci projektu ESF projektu Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR.

Účastník musí být zaměstnán v jakémkoliv kraji ČR vyjma hl. města Prahy.

Přihláška na kurz přes stránky projektu

Hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání nejen žáků se SVP

2 komentářů:

Nicka Pytlik řekl(a)...
5. prosince 2013 12:56  

seznámit účastníky kurzu prostřednictvím interaktivních přednášek a zážitkových aktivit s efektivními metodami hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání

cs.wkipedia.org: Zážitkové aktivity...
konfrontují účastníky se silnými prožitky v aktivitách, které v sobě obsahují určitý stupeň rizika a dobrodružství,
nabízejí překonávání hranic možností účastníků po stránce tělesné i duševní.


To jako, že se v kurzu modeluje třeba situace, kdy do školy dorazí sociálně vyloučený a nad míru rozezlený rodič, jehož potomka jsme v jakémsi záchvatu sebevražedné spravedlivosti hodnotili po zásluze nedostatečně?
Zkusím si v pátek třináctého udělat volno. To bych chtěl zažít.

Eva Adamová řekl(a)...
5. prosince 2013 17:30  

V hodnocení žáků se SVP je pěkný nepořádek, protože nexistují jakákoliv smysluplná pravidla. Existují jen vágní vyjádření pracovníků PPP, že žák má nárok na úlevy. Takže dokud nebudou pořádná pravidla, tak hodnotím srovnatelně s ostatními žáky. Úlevy neúlevy.



Články dle data

Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.