Cílová skupina
Kurz je určen pro pedagogy základních a středních škol, pedagogické pracovníky poradenských zařízení (SPC, PPP), zástupce místní správy, zástupce státních a neziskových institucí, speciální pedagogy, psychology.
Obsah kurzu
• Možnosti hodnocení v prostředí heterogenní třídní skupiny.
• Koncepty formativního hodnocení jako nástroje k rozvoji sebehodnocení žáků, dynamické diagnostiky a práce s chybou.
• Hodnocení výsledků činností žáků se specifickými poruchami učení se zaměřením na rozlišení specifických a nespecifických chyb.
• Hodnocením individuálního vzdělávacího pokroku žáků a efektivními metodami průběžného zjišťování míry osvojení učiva v průběhu výuky.
Lektor/ka
Mgr. Lenka Felcmanová
absolventka Katedry speciální pedagogiky PedF UK v Praze, od r.2011 doktorské studium tamtéž, řešitelka výzkumného projektu Grantové agentury Univerzity Karlovy, vyučující v prezenčních i kombinovaných studijních programech speciální pedagogiky na PedF UK, lektorka kurzů DVPP.
Termín
13. 12. 2013, 9:00 – 17:00
Místo konání
Langhans Praha, Vodičkova 37, Praha 1
Časová dotace
8 hodin
Poznámka: Kurz je bezplatný, je realizovaný v rámci projektu ESF projektu Systémová podpora inkluzivního vzdělávání v ČR.
Účastník musí být zaměstnán v jakémkoliv kraji ČR vyjma hl. města Prahy.
Přihláška na kurz přes stránky projektu

2 komentářů:
seznámit účastníky kurzu prostřednictvím interaktivních přednášek a zážitkových aktivit s efektivními metodami hodnocení průběhu a výsledků vzdělávání
cs.wkipedia.org: Zážitkové aktivity...
konfrontují účastníky se silnými prožitky v aktivitách, které v sobě obsahují určitý stupeň rizika a dobrodružství,
nabízejí překonávání hranic možností účastníků po stránce tělesné i duševní.
To jako, že se v kurzu modeluje třeba situace, kdy do školy dorazí sociálně vyloučený a nad míru rozezlený rodič, jehož potomka jsme v jakémsi záchvatu sebevražedné spravedlivosti hodnotili po zásluze nedostatečně?
Zkusím si v pátek třináctého udělat volno. To bych chtěl zažít.
V hodnocení žáků se SVP je pěkný nepořádek, protože nexistují jakákoliv smysluplná pravidla. Existují jen vágní vyjádření pracovníků PPP, že žák má nárok na úlevy. Takže dokud nebudou pořádná pravidla, tak hodnotím srovnatelně s ostatními žáky. Úlevy neúlevy.
Okomentovat