Česká školní inspekce zveřejňuje detailní analýzu pilotního ověřování systému testování v 5. a 9. ročnících základních škol a odpovídajících ročnících nižších stupňů víceletých gymnázií. Tento materiál obsahuje kromě shrnujících informací o pilotní zkoušce, která proběhla v prosinci roku 2011, také nové informace o přípravě celoplošné generální zkoušky.
Analýza testování v 5. a 9. ročnících (318kB PDF)
Omlouváme se za skluz se zveřejněním, ale ČŠI nefunguje od počátku ledna kanál RSS.
11 komentářů:
Za výborně provedenou a zpracovanou analýzu zaslouží ČŠI pochvalu. Jako rodiči se mi hlavně líbí informace pro žáka - jak si vedl ve srovnání s jeho školou a celkově, v čem neuspěl, vše lze srovnat se zadáním všech jednotlivých úloh testů a se správnými výsledky na internetu (viz část Přílohy, poslední dva soubory).
Podle mě takto pojaté testování má pro žáka velkou informační hodnotu. Snad i pro zúčastněné školy.
Ano. Jak je to prosté... Černá x bílá; vpravo x vlevo; a-b-c; 1 x 0.
Pane Bože!
Pečlivě vymlácená poloprázdná sláma, zrno srovnáno na hromádky podle velikosti.
jak si vedl ve srovnání s jeho školou
Srovnávání vyloženě miluji.
Já jsem třeba ve své věkové kategorii nejlepší triatlonista z baráku (osm pater!), a kdoví jestli ne v celé ulici.
Slepý mezi jednookými chudák. Nebo jak se to říká...
Slepý mezi jednookými chudák. Nebo jak se to říká...
Králem, pane Blaho. Slepý mezi jednookými. No to je právě ono, to je ta naše současná realita. Slepci, chudáci, nevzdělanci, hlupci vodění za nos. Tak aspoň si děťátka zvyknou na život. Jako králové se už stejně cítí, jen jim zkrátka chybí to srovnání.
Králem ... Slepý mezi jednookými
To u nás a dnes platí snad jen v ministerských komunitách.
V té školské pak zvláště.
Náhodou, kdyby ministerstvo zveřejňovalo tak podrobné a precizní dokumenty, jako je tento od České školní inspekce, bylo by to jenom dobře. Když chce někdo diskutovat, tak nad seriozními podklady. Ne jen na základě výkřiků všemožných lidí, kteří se sami nazvali odborníky na školství.
Asi se zase s vetsinou diskutujicich neshodnu, ale podle me je to dobre zpracovany dokument, ze ktereho je videt, ze nad pripravou testovani se myslelo hlavou.
Podotek: Uz hezkych par let se zivim IT, takze technicke reseni snad dokazi posoudit ;-)
Poctivě jsem to pročetl a taky se mi zdá, že to má hlavu a patu. Aspoň že školní inspekce se snaží věci dělat korektně, když už jejich ministr Dobeš hlásá bludy a chaoticky omílá i to, co se nikdy nestalo a nestane.
Asi se zase s vetsinou diskutujicich neshodnu
Nepropadejte, pane Zene, trudnomyslnosti.
Z osmi dosavadních příspěvků jsou tři obdivné, dva hanící a tři klábosící o jednookosti.
Co se analytické činnosti týče, je pro mne čši vzorem.
Tak už, pane Zene, vedete 4 : 2.
Okomentovat