Aby MŠMT zprostředkovalo dosavadní zkušenosti s kurikulární reformou v praxi, zpracovalo odpovědi několika pedagogů a pedagožek, kteří vyšli MŠMT vstříc a vyplnili dotazník. Pro větší autenticitu jsou odpovědi na dotazy ponechány v původním znění. Čtenáři České školy mohou na tyto otázky odpovědět v komentářích k článku.
čem spočívá hlavní přínos školské reformy?
Co přinesla tvorba školního vzdělávacího programu vaší škole?
Pocítili jste při tvorbě školního vzdělávacího programu nějaká úskalí?
Myslíte si, že vám reforma může ve vaší práci pomoci?
Co konkrétně přinese školská reforma rodičům a jejich dětem v tomto školním roce?
Domníváte se, že využijete větší volnost, kterou nový způsob výuky nabízí?
Změní se podle vás díky školnímu vzdělávacímu programu práce učitelů?
Máte nějaké tipy, jak by se rodiče vašich žáků mohli na zavádění reformy do praxe podílet?
MŠMT
0 komentářů:
Okomentovat