Česká škola oslovila školské asociace a odbory s otázkami k aktuálně probíhajícímu připomínkovému řízení k Dlouhodobému záměru vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy. Zajímá nás, nakolik zástupci učitelů považují připomínkové řízení za dostatečně otevřené a efektivní. Za Unii školských asociací ČR - CZESHA odpovídá Jiří Zajíček.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5WvpMFT3xTIEm_PKc3sz9gchb2sD9k9M6zDqwhWRe6ld4ap8EWC-8UPoiCMd-xSyTOuHy0gJ_2sT0VdrIFXvSxbh-52K9c0bXKOn0N-jNuNOev1IJYZJcUp6x07s_Vqdj8XEGqmgz8su_/s1600/zajicekczesha.jpg) |
Jiří Zajíček (czesha.cz) |
Unie školských asociací ČR - CZESHA je řádným připomínkovým místem a návrh jsme obdrželi, stejně tak i pozvánku k prvnímu jednání na toto téma. Návrh je projednáván standardním způsobem a předpokládám, že i připomínky budou jako vždy řádně vypořádané. K návrhu se mohou plně vyjádřit všichni naši členové. Je to běžný mechanismus projednání, který je efektivní a konstruktivní.
0 komentářů:
Okomentovat