Seminář Podpora mnohojazyčných tříd

středa 8. března 2017 ·

Chcete se dozvědět, jak úspěšně a dobře pracovat s žáky-cizinci, jak využít jejich jazykové znalosti a dovednosti, jak podporovat mnohojazyčné prostředí ve škole a ve třídě, jak pracovat s vyučovacím jazykem (češtinou)? Či hledáte inspiraci pro zajímavé aktivity a metody ve vaší výuce?


Využijte příležitost a přihlaste se na mezinárodní seminář k tématu mnohojazyčnosti a jazykové podpory žáků-cizinců, který organizuje Národní ústav pro vzdělávání pod záštitou Evropského střediska pro moderní jazyky při Radě Evropy ve dnech 27.- 28. 4. 2017.

Dvoudenní seminář je určen pro základní školy a nižší stupeň víceletých gymnázií, a sice pro malé skupiny 2 až 3 učitelů z jedné školy, ideálně ve složení: třídní učitel, ředitel školy, lektor kurzů češtiny na ZŠ (1. stupeň ZŠ), učitel češtiny, ředitel školy, lektor kurzů češtiny na ZŠ (2. stupeň ZŠ, nižší stupeň víceletých gymnázií). Pracovním jazykem semináře je angličtina.


Další informace naleznete zde

0 komentářů:



Články dle data

Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.