Kulatý stůl SKAV a EDUin 23. února: Kam „spadne“ vaše dítě? Co řeší spádovost škol a školek?

úterý 21. února 2017 ·

Cílem kulatého stolu je hledat odpovědi na otázky: Co přinesou nové spádové obvody ZŠ a MŠ nám všem? Je skutečně v každé spádové škole zajištěna rovnost vzdělávacích šancí pro děti? Mají rodiče reálné právo vybrat školu pro své děti? Jak se osvědčila dosavadní spádovost u základních škol? Jak zajistit inkluzi jiným způsobem? Jak se s tím vypořádají obce? A jak na to budou reagovat rodiče?

Pozvaní účastníci panelové diskuze:

· Veronika Bazalová, právnička, Kancelář veřejného ochránce práv
· Veronika Doležilová, členka koordinačního výboru, Rodiče za inkluzi
· Marcela Erbeková, ředitelka ZŠ Mnichovice
· Ivan Langr, náměstek primátora pro školství, sociální věci a kulturu, Liberec
· Jaroslava Vatalová, ministerský rada, Oddělení předškolního a základního uměleckého vzdělávání, MŠMT

Moderuje: Milan Kotík, AISIS, SKAV

Kulatý stůl se koná 23. února od 10,00 do 12,00 v ZŠ Vodičkova 22, Praha 1

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.