On-line seminář 25. ledna: Školské rady

pondělí 23. ledna 2017 ·

Lektor Ing. Václav Kugler představí způsoby, jak zařídit, aby byly školské rady přínosem, jak vybírat jejich členy a jak tyto členy motivovat a zapojovat.

Cíle setkání:

• Připomenout si zákonný rámec fungování rad.
• Sdílet s účastníky webináře, co se v radách daří a co ne.
• Přinést pohled na stejnou věc odjinud – správní rady řeší v drtivé většině stejné problémy a obtíže.

Program setkání:

• Zákonný rámec pro školské rady
• Kompetence rady
• Zkušenosti účastníků s fungováním rad – přínosy a obtíže
• Jaké funkce může rada mít?
• Existuje ideální počet členů rady?
• Optimální frekvence setkávání rady
• Motivace členů rady
• Motivace ředitele a přínos rady škole
• Výběr členů rad

Setkání se uskuteční ve středu 25. 01. 2017 od 20.00 na Metodickém portálu RVP.CZ.

Setkání je určeno ředitelům škol a pedagogům účastnících se práce ve školských radách, případně dalším členům rad ze strany rodičů či zřizovatele.


Podrobnosti naleznete zde

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.