Informační bulletin České školní inspekce

středa 1. dubna 2015 ·

Zveřejňujeme informační bulletin České školní inspekce, který byl zpracován v rámci projektu "Národní systém inspekčního hodnocení vzdělávací soustavy v České republice" (NIQES).

Uvnitř vydání naleznete:

  • Úvodní slovo ústředního školního inspektora
  • Projekt NIQES už znáte
  • Inspekční informační systém
  • Našim cílem je kvalitní škola
  • InspIS SET - školní testování
  • InspIS SET v praxi, Výběrové testování žáků 4. a 8. ročníků ZŠ a 2. ročníků SOŠ
  • InspIS ŠVP - praktický pomocník pro školy
  • Ukázka práce v systému InspIS ŠVP (Učební plán)
  • Vzdělávání je základ
  • Vzdělávací akce ČŠI vzbudily velký ohlas
  • Zkušenosti s testovacím systémem jsou jednoznačně pozitivní
  • InspIS PORTÁL pomáhá rodičům a žákům při výběru školy
  • Analýza současných systémů sledování a hodnocení kvality a efektivity ve vzdělávání
  • Anketa o využitelnosti informačních systémů ČŠI pro školy

Ke stažení: Informační bulletin ČŠI (12,7MB PDF)

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.