Celorepubliková kampaň STUDUJ. STÁŽUJ. VYJEĎ vyhrála Zlatý středník pro veřejný sektor. Kampaň vznikla s cílem vzbudit zájem mladých lidí o výjezdy do zahraničí v rámci evropských programů mezinárodního vzdělávání, které administruje Dům zahraniční spolupráce (DZS).
Kampaň vycházela z výsledků průzkumu, který odhalil nejčastější obavy mladých lidí z výjezdů do zahraničí.
Kampaň odstartovala sérií videí, které pro DZS natočili Janek Rubeš a Honza Mikulka z Honest Guide. V každém spotu se zabývali jednou z nejčastějších obav, kterou rozebrali při návštěvě některé evropské metropole. Na spoty volně navázaly plakáty, které nejčastější obavy vyvracely: „Jela bych, ale kluk… za tebou do zahraničí může přijet,“ říká jeden z plakátů, „Jel bych, ale Slávie… bude hrát i v Kodani“, argumentuje jiný.
Další informace naleznete zde
0 komentářů:
Okomentovat