E-kniha pro vás: Rethinking Education: Towards a global common good?

pondělí 1. června 2015 ·

Žijeme ve světě charakterizovaném změnami, komplexností a paradoxy. Tyto změny jsou signálem nutnosti vytvořit nový globální kontext pro učení se zásadními důsledky pro vzdělání. Vyžaduje to, aby se znovu zvážil účel vzdělávání a organizace učení. Komplexnost dnešního světa vyžaduje komplexní přístup ke vzdělávací politice založené na lepším pochopení způsobu, jímž se vědomosti vytvářejí, rozšiřují, získávají, ověřují a využívají. Je rovněž zapotřebí rozvinout etické principy, které podle kterých se vzdělání a vědomosti považují za společné komodity.




Převzato z Přehledu zahraničních aktualit ČŠI

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.