Studio ČT24: Podpora individuálního vzdělávání

úterý 9. února 2016 ·

Brífink KDU-ČSL, TOP 09, hnutí Úsvit, ODS a ANO 2011 k podpoře individuálního vzdělávání.



Záznam na webu České televize

11 komentářů:

Jan řekl(a)...
9. února 2016 v 16:28  

Jak je vidět, poslanci a poslankyně naší böhmische Sněmovny mají zájem spíše o marginální ptákoviny, než o školství jako systém smysluplného vzdělávání. Maturity, povinné přijímací zkoušky na střední školy, či inkluzivní šílenství je nechává naprosto chladnými.

Unknown řekl(a)...
9. února 2016 v 17:07  

Taková malá česká sámoška: sám si vařím, sám si peru a sám si učím svoje ratolesti.

Nicka Pytlik řekl(a)...
9. února 2016 v 17:08  

Když už konečně bude přijato, že vzdělání a způsob vzdělávání je věcí jednoho každého člověka. Nechť každý činí, jak mu milo jest.
Střední škola snad povinná není, ne? Už někdo udělal průzkum, kolik středoškoláků chodí do té svojí školy rádo? A proč by nemělo být možné zaskládat si maturitu, aniž by člověk tratil čtyři roky vysedáváním po učebnách zabývaje se věcmi, o kterých už teď ví, že je nikdy, ale doopravdy nikdy v životě potřebovat nebude? Třeba to logické myšlení! K čemu? Ve sněmovně... nebo v zastupitelstvu... Stačí k šéfovi zdárné přilnutí přec.

Nicka Pytlik řekl(a)...
9. února 2016 v 20:57  

Fóóókůůůs!!!!!
Žákyně gymnázia si v jedné větě postěžuje, že musí vstřebat hodně informací, a v zápětí, že úroveň maturity klesá. Trošku mi vrtá v hlavě, kde se to ta dívka dozvěděla.
Prý se nadrtí, a pak to zapomene. A prý to nebude až tak horké, podle paní Dvořákové, když to umí kriticky zhodnotit. Nebo tak nějak.
Dobrá škola je ta, která dokáže ze studenta dostat maximum, dodala Vladimíra Dvořáková.
Ředitel se má věnovat pedagogické práci především, pravil pan Daniel Münich.

Anonymni z 21:30 řekl(a)...
9. února 2016 v 21:33  

Poslouchám nikdy neučícího OH a trpím...

Nicka Pytlik řekl(a)...
9. února 2016 v 21:43  

Jen doplním, že ve škole, kde by do mne hustili a hustili obsah encyklopedií bych moc dlouho nevydržel. Buď jsem měl tedy štěstí na školy, a nebo jsem to tak nevnímal.
Možná, že dnes se považuje za biflování třeba vstřebání informace, že základní jednotkou množství informace je bit jako svědectví o pravdivosti výroku.

"Matika je pro toho, koho to baví" řekla žákyně. To lze říci nakonec o čemkoli. O fotbalu pak zejména.
Chlapci napsali učebnici matematiky pro první ročník gymnázia. Rád bych si v ní někdy zalistoval, protože mne tedy zmátla tloušťka té knihy. A to ještě ve větším formátu. Chtěl bych mýlit, ale polopatie až na gymnáziu?

Být za sebe, pro druhé, řekl Ondřej Hausenblas. A taky, že ješitný člověk je škodlivý.
Pojem vzdělání vychází ze zemědělství, vzdělat roli, tedy proti přírodě, uvedl profesor Komárek, biolog a filosof.
Tak ještě požadavky na skvělého učitele. Selekce moderní doby vpravdě darwinovská zplodila učitele schopné předstírat nadšení pro právě probíhající reformu.

Nicka Pytlik řekl(a)...
9. února 2016 v 21:51  

Zlaté ámose to nesmírně baví. Mě to baví smírně. Jinak bych to přece nedělal!!!

Anonymni z 21:30 řekl(a)...
9. února 2016 v 22:01  

Základní jednotkou informace by mohl být jeden bifl.

Nicka Pytlik řekl(a)...
9. února 2016 v 22:03  

Generace Z
Komárek: 'Otázkou je, zdali tato generace bude schopna zplodit další generaci.'
To mne pobavilo. Řekl bych že ano, zplodí. Ale méně četnou, místy ojedinělou.
Dvořáková: 'Pavrpointová generace' Přesně. Žáci jsou zkraje popuzeni, že jim ty prezentace nechci přenechat. Jednou jsem to udělal. Přestali mne poslouchat, a na ty pavrpointi, u mne impresy se vybodli. Ztracený čas.

Nicka Pytlik řekl(a)...
9. února 2016 v 22:09  

BIFL! To zní skvěle jako jednotka množství informace vstřebané.
Jednotkou množství informace reprodukované by mohl být 'telebifl'.

Zdeněk Bělecký řekl(a)...
10. února 2016 v 6:14  

BIFL je nápad hodný Norberta Wienera. Díky moc za zlepšení nálady :)))))

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.