Podle zprávy nejsou výsledky personalizované výuky přesvědčivé, její přínos je minimální nebo nulový (k slabým výsledkům online vzdělávání na základních a středních školách v USA více viz zde). Jako nejefektivnější se jeví tradiční výuka se zapojením online prvků, tedy výuka kombinovaná (blended instruction), která je ovšem dražší než výuka tradičními metodami.
Autor uvádí, že je třeba přehodnotit zapojení technologií do výuky, nevyužívat počítač pro přímé vyučování, ale pro vytvoření nových příležitostí k poznávání. V doporučeních pro tvůrce vzdělávací politiky a pedagogy zdůrazňuje, že přístupy označované jako personalizovaná výuka nejsou jediným možným způsobem využití technologií ve výuce, že programy je třeba vyvíjet se zapojením pedagogů a odborníků a nelze jen přebírat komerční produkty.
Dalším doporučením je poskytnout učitelům důkladné další vzdělávání ve využití technologií (k personalizaci výuky podrobně zde).
Zdroj: EducationNews.org

1 komentářů:
Jen to (americký zš systém) ne. Chraň nás pánbu od všeho zlého, tři krát fujtajbl a klepat na dřevo.
Stejně je to předem prohraná bitva. Pro počítačovou komerční lobby je vzdělávací systém příliš lukrativní možností, než aby ho nechali být. Stejně jako pro cermat, scio, pisálky a vydavatele metodických příruček, učebnic a cvičebnic.
Okomentovat