Bořivoj Brdička: Specifikace informační gramotnosti NIQES (Článek na zásah ČŠI stažen. Omlouváme se!)

pondělí 1. prosince 2014 ·

Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje souvislosti a publikuje pilotní verzi indikátorů výsledků vzdělávání v této oblasti.

Článek na zásah majitele autorských práv (ČŠI) stažen. Omlouváme se!

Poznámka redakce: Vzhledem k tomu, že jde o výstup z projektu hrazeného z ESF, považujeme postup ČŠI za nepřijatelný a budeme požadovat od vedení ČŠI i od vedení projektu zdůvodnění.

1 komentářů:

Simona CARCY řekl(a)...
2. prosince 2014 v 19:28  

Copak to pan Zatloukal pred nami zatloukal? Jakto, ze ideova vychodiska projektu jsou definovana teprve pote, co dopadum projektu byly opakovane vystaveny deti v ceskych skolach? Proc je potreba informace pred verejnosti ukryvat? Kdo dal pokyn k zameteni stop?

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.