Už nikdy stres z testů! V momentě, kdy hodinky zobrazují text, stačí zmáčknout dvakrát prostřední tlačítko a okamžitě se zobrazí běžné digitální hodiny.
Dobrá rada z webu anonymního prodejce (jako držitel domény je uveden Jan Kolb):
Hodinky byly vytvořeny za cílem skoncovaní s dlouhavým biflováním pro Vás nepotřebného a zbytečného učiva. Používání hodinek přes zákaz může vést k zabavení věci, kázeňským nebo jiným postihům. Nebereme žádnou zodpovědnost za Vaše jednání s hodinkami.
Hodinky do školy nabízené za 2490 Kč jsme nalezli i na webu polského původu www.draverik.pl za 249 zlotých (kurs je zhruba 6,50 Kč za zlotý), tedy o třetinu levněji...
17 komentářů:
Nebyl bych zase až tak optimistický.
Pod 6,60 kč vám asi nikde złoty neprodají.
Milí kolegové, milé děti, třeba to pomůže k tomu, že začneme ve škole používat vyšší stupně Bloomovy taxonomie - práce s informacemi místo jejich nabiflování. Žák nejen zná a možná chápe, ale umí znalosti také k něčemu použít, aplikovat, umí je vzájemně kombinovat a rozvíjet, syntetizovat a hodnotit - to bude teprve průšvih. Na ty hodinky se těším.
To Pavel PEŠAT. Nakonec nám stejně nic nezbude. Ale říkáš to dobře.
Mluvte za sebe pane Pešate.
Nejvíce problémů má ve škole dnes ten, kdo to tak už dělá a pak žáky opravdu podle toho hodnotí...
Každému žáku bych na hodiny matematiky takové hodinky půjčil. Ale nevím, k čemu by mu byly. A stejně tak i v informatice - styly s víceúrovňovým číslováním hodinky nenastaví!
Jednou jsem při testu povolil žákům čerpat informace ze zdrojů na netu v jakémsi návalu dobročinnosti, a především proto, abych jim mohl napsat také nějaké lepší známky, aby dobrá polovina žáků ze skupiny nerupla, a já neměl problémy. To, co povětšinou žáci stihli na papír přepsat z obrazovky překonalo i ty nejobludnější představy.
Sem s těmi hodinkami. Je-li v hlavě pusto, nepomohou ani kukačky (viz http://bit.ly/NoQUdq).
Stačí obdobné formulace otázek:
'V čem zejména spočívá rozdíl mezi displejem a tiskárnou z hlediska jejich určení v toku zpracování informace.'
Připravte se ovšem na zavilý atak ve smyslu 'k čemu nám to bude' a 'to jsme ale nebrali'. A to nejen ze strany žáků, popřípadě jejich rodičů.
to: Mluvte za sebe pane Pešate.
Nejvíce problémů má ve škole dnes ten, kdo to tak už dělá a pak žáky opravdu podle toho hodnotí...
I v tom s Vámi souhlasím, že to není snadné. A věřte, že vím, o čem mluvím.
"Milí kolegové, milé děti, třeba to pomůže k tomu, že začneme ve škole používat vyšší stupně Bloomovy taxonomie - práce s informacemi místo jejich nabiflování. "
Tak nekálejte do "vlastního/sousedního" hnízda, jako by problém našeho školství byl biflování a současně označujete víceméně většinu učitelů za "biflující" učitele.
Zkušenosti mít pravda můžete, ale pochybuji o tom, že Vám stojí rodiče na nějaké VŠ rodičovské schůzce a melou do Vás...
Jen pane Pešate připomínám, že prvním stupněm Bloomovy taxonomie je "pamatovat - znalost" (žáleží na zdroji). A že postup BT je jednosměrný až po "vytvářet - hodnotit" (zase záleží na zdroji). Přeskakování úrovní je velmi obtížné až nemožné, začít od konce je hloupé.
prvním stupněm Bloomovy taxonomie je 'pamatovat - znalost'
Prvním!!!
Mnozí konzultanti si myslí, že je nejnižším, tedy zanedbatelným, nebo ještě lépe nežádousím. Že je základním, na němž ty další stojí, by je ani ve snu nenapadlo.
Nevědí, že bez znalosti, se jen obtížně chápe, natož aby se používalo, analyzovalo, hodnotilo, nebo snad nedejbože tvořilo.
Začít od konce není hloupost, to je kravina. Hlupák neví, proto dělá hlouposti. Pitomec ví, a přesto dělá pitomosti.
Teď mne napadá, že vlastně ani nevím, jak jsou na tom ti konzultanti. Vědí, nevědí? Proto se ptám hloupě.
To Tomáš Dopita.
Já s vámi souhlasím, nikdy a nikde jsem neřekl, že znalosti lze přeskočit. Napsal jsem, že "Žák nejen zná a možná chápe, ale umí znalosti také k něčemu použít, aplikovat, umí je vzájemně kombinovat a rozvíjet, syntetizovat a hodnotit". Z čeho vyvozujete, že začínám od konce?
"Milí kolegové, milé děti, třeba to pomůže k tomu, že začneme ve škole používat vyšší stupně Bloomovy taxonomie - práce s informacemi místo jejich nabiflování. Žák nejen zná a možná chápe, ale umí znalosti také k něčemu použít, aplikovat, umí je vzájemně kombinovat a rozvíjet, syntetizovat a hodnotit - ..."
Usuzoval jsem z vašeho vyjádření - práce s informacemi místo nabiflování,... nejen zná a m o ž n á chápe, ale ...umí aplikovat, syntetizovat, ...
To Tomáš Dopita řekl(a)...
18. března 2014 21:30
Bez určitého objemu znalostí se to určitě neobejde. Jen se domnívám, že dochází k určitému posunu toho, co jedinec musí opravdu znát. Příkladem jsou anglická slovíčka a gramatika nebo vyjmenovávání skupin prvků v Mendělejevově tabulce.
To první určitě ano, chcete-li mluvit anglicky, to druhé spíše ne, chcete-li se zabývat fyzikou nebo biologií a neumí to ani mnoho chemiků. Přesto jsou tací, kteří nutí žáky nabiflovat se tabulku zpaměti a hodnotí je podle toho, zda a jak to zvládli.
nutí žáky nabiflovat se tabulku zpaměti
Neberte to osobně, pane Pešate, ale já Vám prostě nevěřím. Leda byste uvedl aspoň dva tři konkrétní případy. Z těch několika tisíc chemikářů.
To: Nico Pytlik řekl(a)...
18. března 2014 23:30
Cinkněte mi na 723639133, jsme malé město a veřejně se to nehodí. PP
No dobře, tak dva najdete a co?
1. Pořád to nemusí být pravda, protože z vlastní zkušenosti vím, co říkají žáci doma rodičům, co pak z toho udělají rodiče a jaká je realita. Znám to velmi dobře z vlastní zkušenosti, kdy se o sobě dozvídám takové věci, že se až divím, že jsem ještě nedal výpověď, jak špatně učím.
2. Připusťme, že je to pravda. Ano, blbci jsou všude. Někteří profesionální řidiči jezdí s alkoholem v krvi. Přesto nikde nevidím žádné výzvy "jezděme střízliví kolegové", sem tam lékař uřízne zdravou ledvinu a nikde nevidíme výzvy "kolegové, musíme řezat ty správné orgány".
Odhaduji, pane Pešate, že Vám od rána volal už dobrý tucet Pytliků. Tedy pokud jste neuvedl telefonní číslo školníkovic psa.
Když se zabýváme, řekněme, otázkou služeb na Netu, zpracovávají žáci jednotlivé části této problematiky jako prezentaci. Nad ní se potom o věci bavíme, atd.
Nevím zcela přesně, jak to funguje v jiných oblastech poznání, ale jakkoli všichni vidí informace na tabuli, je tady už na první pohled patrné, kdo má poznatky i v hlavě, tedy nabiflované, a je schopen dovozovat souvislosti mezi pojmy, a kdo ne.
Kritériem patrnosti je míra blekotání zúčastněných.
Okomentovat