Do nitra společnosti Apple: Jak skutečně funguje nejobdivovanější firma

pondělí 18. března 2013 ·

Odhalte tajemství úspěchu nejcennější společnosti světa

Kdyby byl Apple továrnou na čokoládu Willyho Wonky, mohli byste knihu Adama Lashinského brát jako onen pověstný zlatý kupon, který vám umožní vstoupit do bájemi opředeného světa nejobdivovanější společnosti současnosti. Kniha nabízí nové, nevšední informace o tom, jak Apple využívá tajnůstkářství, posedlosti detailem a výstřední manažerské struktury k tomu, aby si zachoval kreativitu mladé společnosti, přestože na tržbách vydělává přes sto miliard dolarů ročně a má více než padesát tisíc zaměstnanců.

Adam Lashinsky ve své knize zachycuje to, čemu nový generální ředitel Applu Tim Cook říká „naše kouzlo“. I to, jak touto magií drtí klasické manažerské poučky na prach. Zabývá se všemi prvky unikátního přístupu Applu k designu, budování značky či konkurenci a analyzuje, jakým směrem se Apple vydá v klíčových oblastech výroby i firemní kultury po smrti Steva Jobse.

Kniha Do nitra společnosti Apple zapůsobí nejen na oddané fanoušky výrobků s jablkem ve znaku, ale také na všechny, kteří doufají, že by alespoň část této magie mohli přenést do vlastní společnosti nebo kreativního podnikání.

Adam Lashinsky je zkušeným redaktorem amerického časopisu Fortune, kde se zabývá společnostmi ze Silicon Valley a Wall Street. Od roku 2001 již publikoval řadu rozsáhlých článků o velkých hráčích technologického byznysu, jako jsou Google, Hewlett-Packard nebo právě Apple. Kromě toho se každý týden účastní analytického pořadu Cavuto on Business televizní stanice Fox News.
Lashinsky se narodil v Chicagu a vystudoval historii a politologii na Illinoiské univerzitě. V současnosti žije se svojí ženou a dcerou v San Francisku.

Vydal Computer Press, doporučená cena 269 Kč

Knihu s 25% slevou zakoupíte do 31.3.2013 v e.-shopu knihy.cpress.cz.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
18. března 2013 v 14:11  

Na otázku v nadpisu je jednoduchá odpověď. Jako náboženská sekta.

Ty dokážou leckteré fungovat nesmírně efektivně.

Ovšem jen do té doby než jim - jako v Apple - umře nejvyšší guru, nebo ho - jako v několika jiných případech - seberou a zavřou.

Zen řekl(a)...
19. března 2013 v 0:21  

Nejobdivovanejsi firma? Tam bych nedelal "ani za prase"!

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.