Bořivoj Brdička: Plošné testování trochu jinak

pondělí 4. října 2010 ·

Učitelský spomocník se v nedávné minulosti několikrát věnoval problematice daty řízeného školství (naposledy v článku Technologiemi posílená individualizace výuky). Je tomu tak nejspíše proto, že v dnešní době je velmi obtížně představitelné, že by se ověřování výukových výsledků, na nichž je daty řízené vzdělávání založeno, obešlo bez technologií. Má-li mít jakékoli ověřování prováděné nejčastěji formou testování smysl, musí být předem zcela jasné, co má zjišťovat (viz článek Ondřeje Šteffla Testy? Víte o čem mluvíte? z dubna letošního roku).

0 komentářů:

Články dle data



Učitelské listy

Nabídka práce

Česká škola - portál pro ZŠ a SŠ

Česká škola poskytuje svým čtenářům diskusní prostor k vyjádření názorů na školskou problematiku. Tyto příspěvky se nemusí shodovat se stanoviskem redakce České školy a jsou uveřejňovány jako podnět k dalším diskusím.

Obsah článků nemusí vyjadřovat stanovisko redakce nebo vydavatele Albatros Media, a.s.


Všechna práva vyhrazena.

Tento server dodržuje právní předpisy
o ochraně osobních údajů.

ISSN 1213-6018




Licence Creative Commons

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.



WebArchiv - archiv českého webu



Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.