Do škol se dostává nová „internetová televize“. Má zabavit a především poučit studenty středních a základních škol.
David Polesný zveřejnil na serveru Živě článek ŠIK: jak dostat poučení a reklamu k mladým, který popisuje reklamní systém ŠIK. Podobné systémy známe z pražského metra, kde je reklamního promítání plno, na školní chodbě však podobný systém vypadá přinejmenším podivně. Drahé jednoúčelové zařízení bez interaktivity vypadá v době Webu 2.0 jako dinosaurus…
Z webu ŠIK:
Celý projekt je budován ve spolupráci s Ministerstvem vnitra České republiky, Ministerstvem spravedlnosti, Ministerstvem životního prostředí, Ministerstvem školství, Ministerstvem dopravy a dalšími ministerstevy České republiky.
(…)
Úkolem projektu je zvýšit informovanost pedagogů a dalších pracovníků škol a školských zařízení, žáků a studentů, zejména v oblasti:
- informovanosti o možnostech dalšího vzdělávání žáků a budování jejich kariéry
- informovanosti o možnostech dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace samotného personálu školy
- přísunu informací pro studenty z oblasti mimoškolní činnosti a života jejich města či kraje
- prevence ve spolupráci s městskou policií, linkou bezpečí, protidrogovými centry i psychologickými poradnami (oblast primární prevence sociálně-patologických jevů)
- zabezpečení škol a jejich provozu
- přísunu informací z oblasti zdravé výživy, technických novinek a dalších informací i služeb denně využívajících
(…)
Informace formou animací, videa i textových souborů jsou aktualizovány každý týden na základě vlastního uvážení i podnětů ze strany škol, požadavků partnerů projektu a zainteresovaných organizací.
Konkrétní vysílací schéma ve školách tvoří cca 15 minutovou smyčku, což znamená, že spoty se opakují 4x do hodiny. Speciálně vyvinutý software - vzdálená správa tohoto projektu spouští a ukončuje denní vysílání na základě rozvrhu dané školy (cca 7:00 - 17:00 hodin). Obrazovka tak běží minimálně 10 hodin denně. Pořadí playlistů je vždy měněno a spoty zařazovány do vysílání dle délky a V.I.P. priorit.
Čas před zahájením vyučování, po jeho ukončení, přestávky a polední pauzy jsou tak plně využity. Sestavení jednotlivých spotů ve smyčce se bude měnit tak, aby každá přestávka zaznamenala spoty nové a v jiném pořadí než v přestávce předešlé.
Sekce učitelé bude zařazena na ranní vysílání, dobu velké přestávky za dobu jejich dozoru na chodbách a ke konci vyučovacích hodin.
(…)
Tento nově koncipovaný projekt nemá v ČR obdoby - co do rozsahu i do oslovení cílové skupiny. Pohyblivá forma vizuální reklamy je vnímána výrazně intenzivněji, než tzv. statická reklama a to platí obzvláště v oblasti mládeže, kde rostou jejich potřeby vůči moderní technice.
Spolupracující společnosti získají obrovskou popularitu na poli vzdělávání, posílí image své značky a služeb své společnosti a zároveň budou spolupracovat na unikátním, prospěšném projektu pro naše děti, naši mládež.
Co vy na to?
redakce
0 komentářů:
Okomentovat