Vysloveně nebezpečné jsou opakující se výzvy na podporu učňovského školství na úkor všeobecného vzdělání, které pronášejí ti, kdo by své děti na učňák samozřejmě nikdy neposlali. Také nesmíme zapomínat na populární hanění uměnovědců a kulturních antropologů.
Z článku sociologa Stanislava Bilera v iHNed.cz vybíráme:
Chládek je ve funkci 4 měsíce a proslul zejména jako generátor nápadů, co by se tak mohlo dělat – s kadencí jeden nápad za den. Takový přístup by se dal možná ocenit, pokud by vedl experimentální školní družinu. Také se proslavil pochybnou rigorózní prací a podezřením z šikany svých podřízených. Sice se pod ním konečně začíná houpat židle, nicméně stále není příliš jasné, proč se na ni vůbec dostal.
České školství je dlouhodobě ve špatném stavu, na čemž má výběr nekompetentních ministrů zásadní podíl. Jejich volba je také obrazem každé vlády, za jakou prioritu školství reálně považuje – pořád ještě bohužel nevyprchala vzpomínka na Josefa Dobeše. Jedním z důsledků pak je, že má stát problém uspořádat pro středoškoláky maturitu. Nezbývá než doufat, že nikdo nepřijde s nápadem na jednotný maturitní večírek.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat