Lektor Jiří Hruška se zamyslí, proč je dobré zařazovat práci ve skupinách, co to přináší žákům a co učiteli. V druhé části se bude věnovat tomu, jak dělit žáky do skupin, jak nastavit úkol, aby se na něm všichni členové skupiny podíleli, nebo jak hodnotit skupinovou práci.
Anotace setkání:
Je dobré zařazovat práci ve skupinách? Co to přináší žákům a co učiteli? Také se zaměříme na to, kde všude se v rámci procesu učení můžeme setkat s prací ve skupinách a jak se liší skupinová práce a kooperativní učení. V druhé části společně pojmenujeme doporučení pro zařazování kooperativních aktivit do vyučování – např. jak uspořádat učebnu, jak dělit žáky do skupin, jak nastavit pravidla a role ve skupině, jak nastavit úkol, aby se na něm všichni členové skupiny podíleli, a v neposlední míře, jak hodnotit a vyhodnocovat skupinovou práci, tzn. nejen dovednosti žáků, ale i procesy, kterými žáci prošli, a produkty, které vytvořili.
Setkání je určeno učitelům a učitelkám základních škol a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií.
Setkání se uskuteční ve středu 5. 2. od 20,00 na Metodickém portálu RVP.cz
Online seminář 5.2.: Skupinová práce a kooperativní učení
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
0 komentářů:
Okomentovat