Ceny za výzkumné pedagogické publikace z uplynulých dvou let udělila na své výroční konferenci Česká asociace pedagogického výzkumu. Informuje o tom Dominik Dvořák na stránkách EDUin.cz.
V kategorii monografie byly oceněny dva týmy: Autorský kolektiv vedený Ivou Stuchlíkovou a Tomášem Janíkem za knihu Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy (Brno: Masarykova univerzita 2015).
A autorský kolektiv vedený Davidem Gregerem, Jaroslavou Simonovou a Janou Strakovou za knihu Spravedlivý start? Nerovné šance v předškolním vzdělávání a při přechodu na základní školu (Praha: Pedagogická fakulta 2015).
Podrobnosti a linky na texty oceněných prací naleznete zde
Oceněné pedagogické výzkumy
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)

4 komentářů:
Doporučuji odstavec na rozhraní s. 11 a 12 v knize Spravedlivý start? aneb Proč není možné řešit mimo(před)školní problémy jen či hlavně (před)školou.
Pane Soukale.
To není vůbec nic objevného. Problém socialního znevýhodnění škola nevyřeší. To je věc rodinného zázemí a sociální práce. Nejde jen o předškolní věk, ale o mimoškolní aktivity dětí ve všech obdobích vývoje a vzdělávání.
Se zájmem jsem si přečetl optimistické odstavce o didaktice matematiky a fyziky v oborových didaktikách. Jestli opravdu nic lepšího v pedagogickém výzkumu publikováno nebylo, tak potěš. Horní paluby stále tančí.
Právě že to není nic objevného. Ale inkluzionisté se toho nedrží.
Právě. Ale je tu konečně výzkum, který to, co všichni ví, potvrzuje.
Okomentovat