Účelem pokusného ověřování je ověřit možnosti organizace, obsah a metody pro kombinované vzdělávání, které by mohlo do budoucna představovat rozšíření vzdělávací nabídky škol například z důvodů nadání žáků, nemoci, dlouhodobého pobytu v zahraničí, dlouhodobější léčby, poptávky rodičů a dalších případů, kdy využití kombinovaného vzdělávání může být pro žáka a jeho rodinu výhodnější než prezenční výuka. Jedním z cílů ověřování je tak připravit kvalitní podklady pro rozhodování MŠMT o tom, zda a jak začlenit kombinované vzdělávání v období plnění povinné školní docházky v základních školách.
Pokusné ověřování kombinovaného vzdělávání na ZŠ a SŠ. Termín pro přihlášení prodloužen do konce ledna
pátek 11. prosince 2020
·
Štítky:
kombinované vzdělávání,
MŠMT,
střední školy,
základní školy,
Zprávy
Vzhledem k mimořádným opatřením vlády ČR prodloužilo MŠMT školám termín pro přihlášení se k Pokusnému ověřování obsahu, metod a organizace kombinovaného vzdělávání v základních a středních školách, a to až do 31. ledna příštího roku. Samotné pokusné ověřování bude probíhat od 1. února 2021 do 31. srpna 2022, přičemž navazuje na zkušenosti škol s distančním vzděláváním a na rozšiřující se možnosti vzdělávání vzhledem k rozvoji digitálních technologií, což vítají jak školy, tak i učitelé.
Další informace naleznete zde
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
2 komentářů:
Že by se jim nikdo nehlásil? 15.12. měli zveřejňovat vybrané školy a najednou je termín prodloužen až do konce ledna?
Také, kdo by do toho v současné situaci šel, a i kdyby chtěl pan ředitel, bez dětí, které by to chtěly absolvovat, to asi nepůjde, že?
Jen drobná citace z té šaškárny:
"1. Kombinace denní a distanční formy ve stanovené časové frekvenci
Např.: třikrát týden za pololetí distančně, zbytek prezenčně; dva dny v týdnu distančně, tři dny prezenčně; jeden pátek v měsíci distančně, zbytek prezenčně;"
Už mi tam chybí jen možnost první dvě hodiny prezenčně, další dvě distančně a zbylé dvě opět prezenčně. No, ono to tam vlastně nechybí, protože bod 2. umožňuje distančně vybrané předměty.
Kdo by se do toho hrnul? Zase hromada tabulek (které vytvářel amatér) na vyplňování. Bohatě mi stačila agenda kolem tandemové výuky (ta byla parádní, ale opět jen výkřik do tmy) a dalších projektů.
Okomentovat