PREF Conference 2020: Vzdělávání mladé generace je klíčovou oblastí naší společnosti

středa 25. listopadu 2020 ·

Cílem akce je inspirovat odborníky i širokou veřejnost nejnovějšími přístupy ke vzdělávání dětí a podílet se na vytvoření kooperující platformy, v rámci které mohou učitelé, ředitelé i rodiče sdílet aktuální trendy ve výuce, nejnovější metodologie či objevné technologie, a to napříč společností. Online konference se koná 26.11. 



V rámci odborného programu vystoupí nejvýraznější osobnosti zabývající se vzděláváním, a to z řad státu, zřizovatelů, akademiků, ředitelů, učitelů, zástupců byznysového i neziskového sektoru. Program reflektuje i aktuální situaci, kterou s sebou přinesla karanténní opatření. Jaký dopad pandemie koronaviru měla, má a bude mít na vývoj tuzemského školství? 

Kompletní program bude odvysílán na YouTube kanálu a sociálních sítích. 


Program konference naleznete zde 
Možnost registrace naleznete zde

4 komentářů:

tyrjir řekl(a)...
25. listopadu 2020 v 15:55  

LOV LVŮ JE KLÍČOVÁ OBLAST LVÍ SMEČKY?
Vzdělávání mladé generace je klíčovou oblastí naší společnosti?

Opravdu?

Společnost je množina lidí. Vzdělávání není oblast společnosti. Je to činnost lidí, členů společnosti, důležitou součástí společenkého bytí.

Opět tu máme exemplární příklad neschopnosti České spořitelny a její nadace, jednoho ze zakládajících členů Eduzměny. Neschopnosti nebo neochoty chápat význam elementárních pojmů a správně je používat.

https://www.pref.cz/index.html#clients-3h

Takovýhle pojmový myšmaš máme, bohužel, i v ministerské "Strategii vzdělávnání 2030+", při jejíž tvorbě byla Eduzměna partnerem.

J.Týř

tyrjir řekl(a)...
25. listopadu 2020 v 17:44  

Společnost je množina lidí. Vzdělávání není oblast společnosti. Je to činnost lidí, členů společnosti. Je to důležitá součást společenského bytí. Není to ale "oblast společnosti"... :)))

tyrjir řekl(a)...
25. listopadu 2020 v 17:51  

Pojmová rozplizlost a deformace veřejného vědomí o významu těch nejjednodušších základních pojmů. To je úroveň vyjadřování Strategie vzdělávání 2030+ a úroveň myšlení mnohých jejích tvůrců.

viz též např.

AKTIVISTICKÁ DEVASTACE ČESKÉHO ŠKOLSTVÍ V MŠMT ČR POKRAČUJE A NABÝVÁ PITORESKNÍ PODOBY

Spolu s ostatními děkuji paní L. Ortové za její rozbory škodlivosti nevědeckého (kompetenčně konstruktivistického) grantožroutství v resortu MŠMT. Víme to už víc než 10 let. Jen MŠMT ČR to, zdá se, stále ještě neví, anebo nechce vědět:

http://www.ceskaskola.cz/2020/01/ladka-ortova-strategie-2030-plizive.html

http://www.ceskaskola.cz/2019/01/ladka-ortova-deklarace-konzervativniho.html

Kvalita a efektivita vzdělávání a vzdělávací soustavy ve školním roce 2018/2019 – Výroční zpráva ČŠI
http://www.ceskaskola.cz/2019/12/kvalita-efektivita-vzdelavani.html

Tomáš Zatloukal: Nedivme se, že výuka není pro žáky motivující a že je škola nebaví
http://www.ceskaskola.cz/2019/12/tomas-zatloukal-nedivme-se-ze-vyuka.html

Stanislav Štech: Magické legislativní zkratky ministerstva školství
http://www.ceskaskola.cz/2019/12/stanislav-stech-magicke-legislativni.html

Od ledna pod novým názvem: Národní pedagogický institut České republiky
http://www.ceskaskola.cz/2019/12/od-ledna-pod-novym-nazvem-narodni.html

mirek vaněk řekl(a)...
26. listopadu 2020 v 16:09  

Protože je vzdělávání mladé generace klíčovou oblastí naší společnosti už spoustu let, tak máme takové školství jaké máme. Podfinancované,kterému vládnou amatěři a politicky prověření aktivisté od stolu a z kanceláří. A ti samí budou dalších 10+ let školství zlepšovat.