Očekávání českých rodičů od škol se velmi různí. Zatímco někteří si myslí, že by vzdělávací systém neměl mít na matky a otce velké nároky, jiní chtějí dění ve škole aktivně ovlivňovat. Za nejdůležitější považuje většina rodičů to, aby učitel vedle výuky vedl děti k vytváření přátelských vztahů. Často také chtějí, aby z hodnocení bylo jasné, s čím by mohli dítěti pomoct, a aby učitel s rodiči spolupracoval na výchově dítěte. Vyplývá to z průzkumu společnosti IdeaSense pro vzdělávací společnost School My Project, jejíž zástupci výsledky představili novinářům. Informuje ČTK.
Celý text naleznete zde
Průzkum: Rodiče lze podle přístupu ke školám rozdělit do čtyř kategorií
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
2 komentářů:
Do kolika a jakych kategorii - podle pristupu ke skole - tridi Eduzmena zaky?
Hezká manipulace se čtenářem. Jaké jsou kompletní výsledky tohoto výzkumu u rodičů žáků 1 stupně ze kterých se dělá typologie všech rodičů.
Chybí mi typ rodiče - je mi jedno co se s dítětem ve škole děje, jen když projde.
Dotazník:
"Budete v nejbližší době vybírat základní školu pro Vaše dítě?
Hledáte užitečný jednoduchý nástroj, který Vám pomůže utřídit, co od školy můžete vlastně očekávat a jaký typ školy by mohl tato očekávání naplnit?
Vyplňte krátký dotazník a ověřte si, k jakému ze čtyř typů rodičů máte nejblíže. Poradíme Vám, jakou školu pro své dítě hledat."
Na to odpovím klidně sám. Většině rodičů vyhovuje nejbližší škola a škola s nejsnazší dopravou. Jak to vypadá na škole řeší až když je nějaký problém.
Okomentovat