Česká školní inspekce zveřejnila tematickou zprávu, která je výstupem inspekční činnosti zaměřené na problematiku individuálního vzdělávání žáků na 1. stupni základních škol (tzv. domácí vzdělávání). Tematická inspekční činnost byla realizována s cílem posoudit podmínky, průběh a výsledky individuálního vzdělávání na 1. stupni základních škol a poskytnout první relevantnější zpětnou vazbu o zkušenostech základních škol i vzdělávacího systému jako celku s touto formou alternativního vzdělávání. Inspekční činnost se skládala ze dvou částí – z inspekčního elektronického zjišťování a z inspekční činnosti přímo ve vybraných školách.
3 komentářů:
Zkouší se a většině škol chybí předpisy zastřešující průběh zkoušek. Nezaspal někdo?
Pětina žáků individuálně vzdělávaných byla při zkoušení problematická. Není to mnoho?
Individuální vzdělávání, toť strategie moderní doby.
BYOT (Bring Your Own Teacher) přines si svého vlastního učitele ve fomátu 1:1!
http://ona.idnes.cz/zivot-s-autistou-autismus-d0u-/zdravi.aspx?c=A160317_160617_zdravi_pet
Okomentovat