Přečtěte si: Ministerstvo školství obhajuje inkluzi: Nevidět, neslyšet, nemluvit!

pondělí 29. února 2016 ·

Nevidět, neslyšet a nemluvit! Tak se ministerstvo školství v čele s Kateřinou Valachovou dlouhodobě vypořádává s kritikou odborné veřejnosti.


Z článku Olgy Nedbálkové v Blesk.cz vybíráme:

„Za individuální integraci může být považována diagnostika specifických poruch učení (SPU) – dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie apod. Žák se SPU není žák s diagnózou mentální retardace,“ říká Marcela Bernardová z Asociace speciálních pedagogů.

„Pokud u nás již ve školním roce 2014/2015 docházelo k tak masivní »inkluzi«, jak je ve zprávě uvedeno, pak je stávající systém školství velmi dobrý. Proč je tedy nutné pomocí příkazů násilně vynucovat »něco«, co tak bezvadně funguje?“ ptá se Bernardová.

0 komentářů: