MŠMT ve spolupráci s Národním ústavem pro vzdělávání zprovoznilo telefonní linku na dotazy k tématu společného vzdělávání. Linka 774 726 345 je v provozu od pondělí do pátku vždy od 9.30 - 12.00 a 13.00 - 15.00. Funkční zůstává také emailová adresa: spolecnevzdelavani@nuv.cz
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
6 komentářů:
Na základě zkušenosti s několika podobnými případy jsem toho názoru, že zřízení ad-hoc infolinky bývá nejčastěji projevem zoufalství a zmatenosti, pramenících z neschopnosti vzniklou situaci skutečně vyřešit.
Nemaje již dětí ve školním věku a nejsa přímo institucionálně svázán s regionálním školstvím, nehodlám tuto linku, financovanou z veřejných peněz na vzdělávání, blokovat pro jiné potřebnější (budou-li věřit tomu, že jim nějak pomůže). Nicméně se zájmem si přečtu, když se zde někdo z nich svěří, jak hovor probíhal a co nového, neřku-li užitečného se dozvěděl.
Potvrzuji, neboť, co je psáno, to je dáno. Z různých projektových infolinek mám zkušenosti, že od dvou různých lidí dostanete na tutéž otázku dvě zcela rozdílné odpovědi.
Zřejmě se jedná o linku na psychologa, když se z té opičárny někdo zhroutí. ještě poznámka: Co by paní ministryně vlastně dělala, kromě svých zcela zbytečných spanilých jízd, kdyby nebyla inkluze?
A jsou hovory v zájmu zkvalitnění služeb monitorovány???? Fakt komedie.
Zavoláte tam a ozve se slečna.Položíte dotaz. Slečna se zeptá, zda ho chcete odpovědětmailem nebo telefonicky. Řekla jsem telefonicky. Poté hovor skončil Ozvali se asi za 3 hodiny. Slečna si asi naštudovala a odpovídala. Na dodatečné dotazy moc připravená nebyla. Připomínalo to callcentrum, samé "je mi lít", " já vás chápu" apod.
Jinak meilem jsem se dotazovala asi 3x a zatím žádná odpověď(cca 4 týdny).
Tak ono jde dnes čerpat fondy už i na infolinky?
Okomentovat