tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post953884041001988550..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Jaroslav Jirásko: Nastává doba, kdy by se mělo začít diskutovat o tom, co všechno hodnotit a co neAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-21631012630216131452018-06-30T12:27:27.647+02:002018-06-30T12:27:27.647+02:00Jak by asi vypadalo vysvědčení se slovním hodnocen...<i>Jak by asi vypadalo vysvědčení se slovním hodnocením na střední škole?</i><br />No, bylo by hlavně obrovským zdrojem zábavy všech žáků.<br />:-)<br />Vážnost učitelského sboru by rostla neuvěřitelně.<br />:-)))<br />poste.restantehttps://www.blogger.com/profile/11929908386220569270noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-48116035626494784642018-06-30T07:39:10.817+02:002018-06-30T07:39:10.817+02:00možná by se měl pan jirásko raději věnovat řízení ...možná by se měl pan jirásko raději věnovat řízení chemického provozu někde ve firmě nežli řízení školyAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06280419296571689183noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-23717291384421086142018-06-29T22:34:07.540+02:002018-06-29T22:34:07.540+02:00Jak by asi vypadalo vysvědčení se slovním hodnocen...Jak by asi vypadalo vysvědčení se slovním hodnocením na střední škole?BPhttps://www.blogger.com/profile/09841095342741312495noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-62047163676264435962018-06-28T16:38:56.136+02:002018-06-28T16:38:56.136+02:00Tou otázkou jsem chtěl jen říct, že ne všechny dět...Tou otázkou jsem chtěl jen říct, že ne všechny děti chodí do první třídy motivované pro školní práci a zvídavé... A je jich tolik, že se najdou v každé třídě.Jiri Janecekhttps://www.blogger.com/profile/04166372698220355589noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-11001766441491533492018-06-28T14:53:11.039+02:002018-06-28T14:53:11.039+02:00Škoda, že v tak zajímavém tématu, jakým je problem...Škoda, že v tak zajímavém tématu, jakým je problematika klasifikace a slovního hodnocení, jsou kladeny zbytečné a hloupé otázky (zda ředitel základní školy viděl někdy skutečnou třídu). <br />Známkování zatím převažuje, nelze však přehlédnout posun, k němuž u nás za posledních 30 let došlo. Další vývoj je předvídatelný.<br />Proč rodiče často brání změnám a kdo by měl jejich postoje ovlivňovat? Snad média, ale především učitelé a učitelky, kteří by měli být o přednostech formativního hodnocení (viz strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020) přesvědčeni. Vždyť mají psychologické a pedagogické vzdělání.<br /><br />Vl.Václavíkhttps://www.blogger.com/profile/06505422938730895002noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-75635365547335663722018-06-28T13:13:17.006+02:002018-06-28T13:13:17.006+02:00Slovní hodnocení propaguje ředitel, který známkuje...Slovní hodnocení propaguje ředitel, který známkuje, zástupce Eduinu, který neučí, a psycholožka, která ho ve škole nepoužívá, protože není učitelka... To není příliš přesvědčivé.Radek Sárközihttps://www.blogger.com/profile/16690300849383335695noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-76753932683640156072018-06-28T12:32:08.106+02:002018-06-28T12:32:08.106+02:00Na škole pana ředitele Jiráska se známkuje...Na škole pana ředitele Jiráska se známkuje...Radek Sárközihttps://www.blogger.com/profile/16690300849383335695noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-91111963260252102892018-06-28T09:18:38.398+02:002018-06-28T09:18:38.398+02:00když pan inženýr píše o škole, je to jako bych já,...když pan inženýr píše o škole, je to jako bych já,učitel , <br />psal o chemickém provozuAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06280419296571689183noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-22208957188290937592018-06-28T07:09:11.046+02:002018-06-28T07:09:11.046+02:00"Otázka zní: proč vlastně téměř za všechno žá..."Otázka zní: proč vlastně téměř za všechno žáky hodnotit? Do školy přicházejí s vnitřní motivací, na všechno se ptají ‚Proč?‘, chtějí zkoumat a najednou se v první třídě jejich snaha ohodnotí známkou," říká člen Rady Asociace ředitelů základních škol Jaroslav Jirásko, který je ředitelem základní školy K. V. Raise v Lázních Bělohrad.<br /><br />Videl pan reditel nekdy skutecnou tridu?Jiri Janecekhttps://www.blogger.com/profile/04166372698220355589noreply@blogger.com