tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post8683762329406958590..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Známe cesty, jak bezpečně otevřít školy? Není to příliš velké riziko pro žáky, učitele i společnost?AdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-22894896713649737112020-08-07T10:52:48.390+02:002020-08-07T10:52:48.390+02:00"Děsím se co z MŠMT vypadne."
A dle zku..."Děsím se co z MŠMT vypadne."<br /><br />A dle zkušeností z nedávné doby se obáváte oprávněně. Za 10 dnů má MŠMT vydat manuál pro školy. Dozajista to bude mnoho nic neříkajících stránek hustě psaného textu ze kterého vypadne tak maximálně:"Větrejte, umývejte si ruce, žádné roušky." Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-31670080802536789962020-08-07T09:07:44.997+02:002020-08-07T09:07:44.997+02:00Neznáme cesty, ale můžeme být na to připraveni. Ni...Neznáme cesty, ale můžeme být na to připraveni. Nikdo neví jak se situace vyvine do 1. září. Ale je možné promyslet strategie jak postupovat z epidemiologického hlediska. K tomu je třeba dát dohromady tým lidí od lékařů po učitele na daném typu školy a promyslet alternativy. Co je možné a co ne. Každý typ školy to má úplně jinak. To je bohužel pod rozlišovací schopností ministerských úředníků a expertů, protože ani neví jaké typy škol máme.<br />Co se týká didaktického hlediska, Ministerstvo školství by mělo být připraveno na všechny alternativy. Tedy usilovně ladit postupy pro různé případy řešení problému, od otevřených škol až po uzavřené školy. Získávat a zpracovávat dostupná data a připravovat výuku a její průběh ve spolupráci s učiteli ze škol. Výmysly od ministerského stolu žákům i kantorům ubližují a ničí jejich práci.<br />Zatím jen mrtvo. A nevím, že by se odborníci z praxe podíleli na připravovaných ministerskýh vyhláškách.<br />Děsím se co z MŠMT vypadne.mirek vaněkhttps://www.blogger.com/profile/14406382210048912118noreply@blogger.com