tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post8510765219327990903..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Julie Hrstková: Příliš mnoho maturitAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-23232345652289729952018-06-15T08:45:06.813+02:002018-06-15T08:45:06.813+02:00Jak to, že tohle novináři nehlásali už před několi...Jak to, že tohle novináři nehlásali už před několika lety. Proč neprotestovali, když ministryně Buzková vyhlašovala cíl 80% maturantů.<br />Novináři se probudí, až ministerstvo dovolí. Ministr si ráčil všimnout, tak novináři hned píší články o jasnozřivosti nového vůdce.<br />A při tom je situace jasná. Jen se dívat.<br /><br />Kolik je procent obyvatelstva celkem je chudých? <br />Když 40% se základním vzděláním je chudých, pak 60% ze základním vzděláním chudých není. To je přece bezva. Protože nižší vzdělání než základní u nás není. <br />Takže nepočítáme-li těžce postižené, tak víc než polovina občanů s nejnižším vzděláním není chudá.<br />Zbytek chudých v ČR má vyšší než základní vzdělání. Kolik jich je? Kolik procent mladých s maturitou je chudých?<br />Kouzlit s čísly je jednoduché!mirek vaněkhttps://www.blogger.com/profile/14406382210048912118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-14089810565941464822018-06-14T09:22:53.353+02:002018-06-14T09:22:53.353+02:00bože můj, to je tolik zbytečných řečí o maturitě,k...bože můj, to je tolik zbytečných řečí o maturitě,kdy si již všichni uvědomíte , že je to přežitek z rakousko-uherska,který ve 21. stol nemá místo,a pořád budete žvanit a žvanit a žvanit....<br />potřebujeme moderní, pružné,efektivní a výkonné školství a ne tu kolektivní zvrhlost co tu dnes provozujeme!kdekdo do toho kecá a každý si učí/neučí , co chce a kdy chce<br />potřebujeme základní školu kde se do žáků nabouchají vědpmosti se zárukou,aby místo nich negůglil pitomosti,<br />potřebujeme školu střední,která bude segmentovat a postupně vyřazovat žáky do prac procesu,je třeba zvýšit náročnost,jedem učeb obor nestačí,minimálně dva ,pro šikovnější tři až čtyři...ti co nebudou postupovat po větvi řemeslné budou postupovat po větvi studujní a když na ní nebudou stíhat pojdou na řemeslnou...každý řemeslný obor ukončen profesní zkouškou,u studijní větve závěrečná zkouška z čes jazyka,matematiky,zsv....o přijetí na vš rozhoduje z 50% výsledek záv zkoušky a z 50% přijímací zkoušky,zrušit uhozený bolonský bc/mgr systém a mít jednotné pětileté vš studium ovšem mnohem obsáhlejší nežli je dnes.....o takových věcem diskutujme a ne o nesmyslné maturitěAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/06280419296571689183noreply@blogger.com