tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post8278183660023041709..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Petruška Šustrová: O školeAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-35948223280844010132017-01-20T18:10:51.118+01:002017-01-20T18:10:51.118+01:00"dějepisáři nedělají to co mají a neplní osno..."dějepisáři nedělají to co mají a neplní osnovy"<br /><br />Budeme-li akorátní, tak RVP.ZV je pro poválečnou historii skoupé, uvádí Československo do r. 1989 a vznik ČR jen jako učivo, což je položka nepovinná. <br /><br />Výstupy:<br />- příčiny a důsledky bipolárního světa<br />- euroatlantická spolupráce<br />- postavení rozvojových zemí<br />- základní orientace v problémech současného světa (kráceno)Zdeněk Sotolářhttps://www.blogger.com/profile/09252353343623097868noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-92179819253744382302017-01-20T16:34:30.177+01:002017-01-20T16:34:30.177+01:00Líbí se mi, jak paní Petruška Šustrová vyzvídá na ...Líbí se mi, jak paní Petruška Šustrová vyzvídá na studentech, kam došli v učivu v dějepisu a přikládá jejich odpovědím velkou váhu.<br />Cožpak to nezná každý z nás, když má pokračovat v nějakém předmětu po jiném kolegovi v nové třídě, a zeptá se žáků, co se s ním (na)učili?<br />Znáte tu odpověď?<br />Není to náhodou tato:<br />Niiic!BPhttps://www.blogger.com/profile/09841095342741312495noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-89390649124083649582017-01-20T15:49:54.679+01:002017-01-20T15:49:54.679+01:00A není to tak náhodou problém dějepisářů? Protože,...A není to tak náhodou problém dějepisářů? Protože, je-li to tak, jak paní popisuje, tak dějepisáři nedělají to co mají a neplní osnovy. Nedovedu si představit, že by si totéž dovolil např. matikář na základce, tzn. neprobrat vůbec povinné učivo za jedno pololetí.Eva Adamováhttps://www.blogger.com/profile/06202493231520583423noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-7965068170431365092017-01-20T13:59:14.852+01:002017-01-20T13:59:14.852+01:00Vida, další expert. Pardon: expertka. Vida, další expert. Pardon: expertka. Zdeněk Sotolářhttps://www.blogger.com/profile/09252353343623097868noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-58867035109931538502017-01-20T12:08:45.409+01:002017-01-20T12:08:45.409+01:00"Jak mají ti lidé mít nějaké historické vědom..."Jak mají ti lidé mít nějaké historické vědomí? Jak mají rozumět společnosti, ve které žijí."<br />Nechci být zbytečně moc cynický, ale "mít nějaké historické vědomí" je asi tak stejně užitečné, jako umět spočítat odmocninu z (1-i)... Rozumí paní Šustrová společnosti, v níž žije? Obávám se, že o nic moc víc než já. <br /><br />Takové ty univerzální pravdy o chování společností se dají docela dobře pochopit na dějepise do 1945. Jiri Janecekhttps://www.blogger.com/profile/04166372698220355589noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-21568514802918545482017-01-20T09:01:41.663+01:002017-01-20T09:01:41.663+01:00Takové ty plky o dojmech. Počet studentů humanitní...Takové ty plky o dojmech. Počet studentů humanitních studií výrazně převyšuje počet studentů technických a přírodovědných škol. Tak jenom tak: http://csugeo.i-server.cz/csu/redakce.nsf/i/studenti_a_absolventi_vysokych_skol_v_cr_celkem/$File/1_vs_studenti_celkem.pdf<br />Ale určitě se to "expertům" dobře čte.krtekhttps://www.blogger.com/profile/10740897840207095116noreply@blogger.com