tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post8256578765636339028..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Bořivoj Brdička: Budoucnost škol podle WEFAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-24425156970874731432020-02-26T21:49:03.135+01:002020-02-26T21:49:03.135+01:00 Posun od procesně orientované výuky (opakování zn... Posun od procesně orientované výuky (opakování známých postupů) k činnostem vyžadujícím nové dosud neznámé řešení...hurá vyjmenovaná slova se budeme učit třeba pro změnu pozpátku...rváčkazveselahttps://www.blogger.com/profile/15482196912411898774noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-3638589598515983412020-02-16T14:37:49.389+01:002020-02-16T14:37:49.389+01:00Je to jistě zajímavé, zejména druhá část - je to t...Je to jistě zajímavé, zejména druhá část - je to tak česká Strategie 2040+. <br /><br />První část má tři, pro podobné nadnárodní projekty obvyklé, problémy:<br />1. Výukové cíle 1., 2., 3.jsou dobré pro elity nebo možná pro polovinu lidí. Kdyby se je nějakým zázrakem podařilo naplnit u všech, nebude v takovém svatě možné žít ;-).<br />2. V podtextu je opět vzdělávání pro konkurenceschopnost - cílem je člověk jako pracovní síla. Spokojený život každého, není moc důležitý.<br />3. Chybí, stejně jako např. RVP ZV, morálka - slušný člověk.<br />Ale jinak mnohem lepší než státní maturita.<br /><br />Ondřej Štefflhttps://www.blogger.com/profile/14535378246834996121noreply@blogger.com