tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post8195140998639453538..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Radka Kvačková: Jak začneme testovat, budou i žebříčkyAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-59849252330895312010-10-20T22:35:42.405+02:002010-10-20T22:35:42.405+02:00Nejdříve se musí v první třídě otestovat jaké má v...Nejdříve se musí v první třídě otestovat jaké má vlastně žák studijní předpoklady, potom je možno sledovat pokrok/nepokrok v páté a deváté třídě. Osobně si však myslím, že genetické předpoklady budou rozhodující. Ten kdo má IQ 90 nám ve škole nevyroste na IQ 110 ! Zas tak bych nepřeceňoval vzdělávací proces a jeho "unikátní" vliv na žáka. Platí pořekadlo - "kde nic není, ani čert nebere".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-70410868245783494812010-10-20T12:30:43.298+02:002010-10-20T12:30:43.298+02:00S tím ostatně souhlasí i ředitel českého Centra pr...<i>S tím ostatně souhlasí i ředitel českého Centra pro zjišťování vzdělávacích výsledků Pavel Zelený: „Pokud škola leží řekněme v oblasti, kde žijí děti z málo podnětného prostředí, může odvádět neuvěřitelnou práci, ale v absolutních výsledcích se to neprojeví.“ Přitom připouští, že pozice takové školy na vzdělávacím trhu bude nevalná.</i><br />No právě. A co s tím uděláte? Dáte ji méně peněz aby byli v budoucnosti ještě horší?<br /><br />V nedávné histori se razila teze, že žák má být hodnocen podle pokroku, kterého v určitém časovém úseku dosáhl. To už neplatí?Anonymousnoreply@blogger.com