tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post7937315239284261198..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Kateřina Oleksíková: Co je blended learning a proč z něj máme mít obavyAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-19660271331542854272015-08-26T07:43:04.078+02:002015-08-26T07:43:04.078+02:00Dobry den, urednici chystaji desitky sablon pro ro...Dobry den, urednici chystaji desitky sablon pro rok 2016, kde jazykove vzdelavani neni zahrnuto. Nas stat predstavovany MSMT si dovoli nepodporovat cizojazycnou vyuku, prestoze vysledky zaku v 9. tridach jsou vetsinou katastrofalni. Reditele skol nerozumi textu vyzvy 57 a nevi, kdo a co ma menit, aby zaci v 9. tridach splnili to, co zada RVP. Reditele maji strach ze sankci a kontrol, a tak sablony nevyuzivaji vyuzivat nebudou. Unknownhttps://www.blogger.com/profile/11333007158215167047noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-23482386519552022482015-08-25T09:04:22.986+02:002015-08-25T09:04:22.986+02:00Velmi zdařile napsané.
U "Výzvy 51" js...Velmi zdařile napsané. <br /><br />U "Výzvy 51" jsem od počátku hovořil, že největším rizikem je <b>čas</b> a proto je třeba se soustředit na zvládnutí řízení schválených projektů (a to něco stojí ...). <br /><br />Výzvy 56 a 57 již postrádají jakékoliv parametry projektového řízení a proto se stávají pouze záležitostí zprocesování obchodních modelů. Koneckonců jde o "šablonové" výzvy, které v sobě mají skryté toto riziko ze své podstaty. Jestli k tomu přidáte nedostatek času na přípravu a realizaci (o vyhodnocení raději ani nehovořím), pak výzvy 56 a 57 jsou ukázkou toho, jak by se v budoucnu nemělo v žádném případě postupovat.<br />David Hawigerhttps://www.blogger.com/profile/13437081511006082263noreply@blogger.com