tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post6904376357711687091..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Zdeněk Sotolář: Tři v tom: Valachová – Laurenčíková – ZajíčekAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-1772485529207855232016-04-20T11:27:11.353+02:002016-04-20T11:27:11.353+02:00Proč při tvorbě školských koncepcí není že strany ...Proč při tvorbě školských koncepcí není že strany MŠMT brán dostatečný ohled na stanoviska učitelů? Proč je učitelům že strany MŠMT vnucován Kariérní řád učitelů, který potlačuje jejich profesní rozvoj tím, že KS3 (třetí kariérní stupeň) má spíš obecně manažerský než profesně specifický charakter? <br /><br />Proč se a učitelé a učitelské obory smiřují s tím, že v Česku není zákonem zřízena Učitelská profesní komora? Dají učitelé a jejich odbory MŠMT a Vládě ČR podnět k legislativnímu zřízení Učitelské komory? <br /><br />J.Týř <br /><br />Viz též<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/tomas-janik-vladimira-spilkova-michaela.html<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/ceskomoravsky-odborovy-svaz-pracovniku.html<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/na-msmt-se-poprve-sesel-expertni-tym.html#comment-8710344871762821046<br />tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-7474615394596291172016-04-17T14:18:00.798+02:002016-04-17T14:18:00.798+02:00Jste, pane Sotoláři, představitelem UČITELSKÉHO PR...Jste, pane Sotoláři, představitelem UČITELSKÉHO PROFESNÍHO SDRUŽENÍ. Odmítli už jste profesionalizaci své práce. Zavrhujete seriózní úřední komunikaci s MŠMT a další možné účinné seriózní postupy. Kritizujete MŠMT, odbory, některé nevládní organizace atd. Sami ale zřejmě příliš nehodláte seriózně a profesionálně pracovat. Zdá se, že jen jaksi "svoláváte blesky". Změníte tedy název organizace, kterou reprezentujete, například na "Učitelské bleskové sdružení"? S UPS pozdravem Hrom, aby do toho...:))) J.Týřtyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-54454051437466552032016-04-17T09:11:29.681+02:002016-04-17T09:11:29.681+02:00Z reakce MŠMT na naše (a mnohé další) otevřené dop...Z reakce MŠMT na naše (a mnohé další) otevřené dopisy jsem pochopil, že i doporučený dopis by byl marný. Aby se ministertsvo pohnulo, musí doň udeřit blesk. Zdeněk Sotolářhttps://www.blogger.com/profile/09252353343623097868noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-60606813554992287572016-04-16T14:06:06.848+02:002016-04-16T14:06:06.848+02:00Páně Sotoláři, podalo už UPS věcně příslušným orgá...Páně Sotoláři, podalo už UPS věcně příslušným orgánům písemné připomínky a podněty k té tzv. Inkluzi a k tomu tzv. Kariérnímu řádu učitelů a projektu IMKA? Víte o tom, že pokud jste ty připomínky a podněty nedali doporučeným dopisem, jsou Vaše články a komentáre celkem k ničemu? <br /><br />Předem Vám děkuji za Vaši odpověď. J.Týř <br /><br />Viz například <br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/02/stanislav-stech-myty-fakta-o-spolecnem.html<br /><br />Připravuje se novela zákona a EU projekt IMPLEMENTACE KARIÉRNÍHO SYSTÉMU (IMKA) <br />http://www.ceskaskola.cz/2016/02/msmt-zasady-karierniho-radu.html<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/01/informace-o-implementaci-karierniho.html<br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/msmt-nova-karierni-cesta-lepsi-financni.html<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/msmt-karierni-rad-v-bodech.html<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/zpravodaj-msmt-cislo-3-zamereno-na.html<br />tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-2196025500208715592016-04-15T20:24:01.898+02:002016-04-15T20:24:01.898+02:00Snažně Vás prosím, přestaňte té cypovině, co stvoř...Snažně Vás prosím, přestaňte té cypovině, co stvořili, říkat kariérní řád. <br /><br />Na té cypovině není také co vylepšovat: stejně jako cypovina o1 patří i tato cypovina o2 do popelnice. Kde v ní MŠMT nebo CZESHA vidí motivaci, nevím. Takový "kariérní řád" nepotřebujeme a nechceme. Nejprve je potřeba narovnat platy. Zdeněk Sotolářhttps://www.blogger.com/profile/09252353343623097868noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-73175213325371548822016-04-15T18:59:34.333+02:002016-04-15T18:59:34.333+02:00Třeba to našemu (nedovtipnému?) MŠMT doporučí ten ...Třeba to našemu (nedovtipnému?) MŠMT doporučí ten nezávislý audit účelnosti a efektivnosti využívání EU dotací :))) J.Týřtyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-30657125797436693662016-04-15T18:52:25.523+02:002016-04-15T18:52:25.523+02:00Trefa! Učitelé by z Pedf mohli nastupovat do 12. p...Trefa! Učitelé by z Pedf mohli nastupovat do 12. platové třídy nikoli na automaticky na dvouletou ale na max. jednoletou zkušební dobu. Po dvou létech, po postupu do KS2, by mohli mít učitelé 13. platovou třídu ("nejmenovanými" znáročněními jejich práce to lze myslím docela dobře odůvodnít:). Myslím, že kvalifikovaným učitelům by ta 13. platová třída přišla docela vhod.tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-21421372638034930852016-04-15T15:18:57.018+02:002016-04-15T15:18:57.018+02:00Snažně Vás prosím, přestaňte té cypovině, co stvoř...Snažně Vás prosím, přestaňte té cypovině, co stvořili, říkat kariérní řád. Je to tak akorát řád určený k šikaně absolventů pedagogických oborů VŠ. Návrh na jejich zařazení do 11. platové třídy a tím snížení jejich platů při nástupu do školství je v době slibů zvýšení učitelských platů naprosto skandální záležitostí.Eva Adamováhttps://www.blogger.com/profile/06202493231520583423noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-53334024668470541952016-04-15T01:31:17.971+02:002016-04-15T01:31:17.971+02:00Myslím, že by se k problému podpory či nepodpory p...Myslím, že by se k problému podpory či nepodpory pořadí a způsobu uskutečňování priorit MŠMT (Inkluze nahrazující kvalitní splečné vzdfělávání pro všechny dětí, Kariérní řád učitelů a projekt IMKA a Financování regionálního školství) měly vyjádřit všechny školské asociace, jejichž jménem CZESHA postup MŠMT podpořila. Vyjádření AŘG ČR považuji za výstižné a k těmto otázkám by se myslím mohly a měly vyjádřit i ostatní školské asociace. J.Týř<br /><br />Viz<br />VIZÍR A PRIORITY ČESKÉHO ŠKOLSTVÍ<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/ondrej-steffl-potemkinova-vesnice-i.html<br /><br />Dementované Společné prohlášení CZESHA a Asociace ředitelů gymnázií ČR <br />LŽE NEBO NELŽE MŚMT o podpoře AŘG ČR a dalších školských asociací?<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/spolecne-prohlaseni-czesha-reditelu.html<br /><br />Dále viz např.<br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/prectete-si-rodice-zakladaji-vlastni.html<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/prectete-si-vzdelani-musi-byt-fer-rika.html<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/prectete-si-romove-zvlastni-skoly.html<br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/04/jiri-tyr-kdo-jak-przni-ceske-skolstvi.html<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/aktuality-cst-linkovani-skolnich-sesitu.html<br />http://<br /><br /><br />tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.com