tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post6546491884552711989..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Jiří Nantl: Za 20 let jsme dohnali sami sebe. Se vzděláváním je na tom Česko špatněAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-77664585527017170352019-12-14T12:40:11.621+01:002019-12-14T12:40:11.621+01:00Na škodách, které byly v českém školství napáchány...Na škodách, které byly v českém školství napáchány, má rovný podíl skrblictví, nekoncepční reformní aktivismus a korupce v ODS, ČSSD a ANO. <br /><br />J.Týřtyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-39873924747136347512019-12-14T12:34:10.328+01:002019-12-14T12:34:10.328+01:00Expert pro reformní aktivismus a bůhví odkud finan...<b>Expert pro reformní aktivismus a bůhví odkud financované zlaté grály pro školství promluvil?<br /><br />Expert ODS Jiří Nantl snad neví o tom, že dveře aktivistickým a bůhvíkým financovaným intervencím do školství a devastaci Pedagogických fakult otevřelo MŠMT ČR minimálně už roku 1996, přičemž tyto bůhví kým iniciované aktivistické trendy tu byly několik let předtím?</b><br /><br />P ř á t e l é a n g a ž o v a n é h o u č e n í - PAU<br /><br />C í l e <br /><br />* Účinně napomáhat transformaci českého školství směrem k liberalizaci, humanizaci a demokratizaci vzdělávání<br />* Hledat a realizovat nové a netradiční přístupy ve výchovné a vzdělávací činnosti<br />* Získávat pedagogickou i ostatní veřejnost k aktivní účasti na reformním hnutí<br />* Úzce spolupracovat s dalšími osobami, sdruženími a organizacemi obdobného zaměření<br />* Usilovat o zlepšování situace v dalším vzdělávání učitelů i v přípravě budoucích učitelů<br /><br />K d o j s m e ?<br /><br />Jsme občanské sdružení s akreditací MŠMT (č.16/96) jako vzdělávací organizace (č.27513/98-26/1-111), založené v roce 1994. Spolupracujeme se školami, učitelskými fakultami v ČR, se ŠÚ, pedagogickými centry a středisky dalšího vzdělávání pedagogů, s Open Society Fund Praha a jejím programem PORYV, také s U.S.I.S. v Praze, s NEMES, s EFFE, s HZV Žilina a HZV ČR, s nadacemi a sdruženími příbuzného zaměření. Jsme spoluzakladateli Stálé konference asociací ve vzdělávání (SKAV). V současnosti máme skoro 500 členů, převážně učitelů, ale také rodičů, školských inspektorů i školských úředníků, dětských psychologů a vysokoškolských odborníků na oblasti našeho zájmu. Nejsme dosud trvale podporováni žádnou českou ani zahraniční nadací, firmou nebo jinou státní ani soukromou institucí.<br /><br />http://it.pedf.cuni.cz/~pau/<br /><br /><b>Proč nás tu "expert ODS pro reformní aktivismus a bůhví odkud financované zlaté grály" tahá za nos těmi 20 léty a neudělá porovnání kvality vzdělávání se stavem před rokem 1994? Jaká byla ta změna v postavení Česka v kvalitě vzdělávání během posledních 30 let?</b><br /><br />https://www.ods.cz/profil/20377-jiri-nantl<br />https://www.ods.cz/clanek/16180-skolstvi-marne-hledani-svateho-gralutyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-58188665467403686322019-12-12T09:49:14.084+01:002019-12-12T09:49:14.084+01:00Na hranici funkcni gramotnosti byla petina lidi vz...Na hranici funkcni gramotnosti byla petina lidi vzdycky a vzdycky bude… <br /><br />Jinak teda pomoci vyberoveho testu jednou za dekadu hodnotit smysl skolskych reforem je celkem bizar i na exnamestka ministra skolstvi.<br />Jiri Janecekhttps://www.blogger.com/profile/04166372698220355589noreply@blogger.com