tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post6477773888072292381..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Jak čas strávěný v běžné třídě ovlivňuje výsledky žáků se speciálními vzdělávacími potřebamiAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-91941542721255389562016-08-29T10:35:35.767+02:002016-08-29T10:35:35.767+02:00Domnívám se, že takový výzkum je z metodologického...Domnívám se, že takový výzkum je z metodologického hlediska nerealizovatelný.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07564446906714208215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-24228104336440084022016-08-29T07:39:05.087+02:002016-08-29T07:39:05.087+02:00Ano. Sovětští soudruzi dosahovali po válce také vý...Ano. Sovětští soudruzi dosahovali po válce také výrazných úspěchů tak jako američtí soudruzi dnes. Tedy zahodíme vše co fungovalo a budeme moderně následovat zahraniční vzory.mirek vaněkhttps://www.blogger.com/profile/14406382210048912118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-62157491646649601162016-08-28T13:53:15.649+02:002016-08-28T13:53:15.649+02:00Tento komentář byl odstraněn autorem.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07564446906714208215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-20187611536402898772016-08-28T11:18:54.450+02:002016-08-28T11:18:54.450+02:00U výzkumu nevyplývají zcela zásadní věci:
1/jací ž...U výzkumu nevyplývají zcela zásadní věci:<br />1/jací žáci to byli? S poruchou učení nebo s LMP nebo s lehčí vadou řeči či s nedoslýchavostí? To je totiž velmi diametrální rozdíl Nevím, zda výzkum pouze nesrovnával hrušky a s jablky případně pomeranči.<br />2/ pokud znám americký systém péče o děti s SVP/, pak je založen na obrovském proudu peněz na všechny specialisty, působící na každé škole, kde nějaké dítě s SVP je. Tedy každá taková škola má speciální pedagogy (kteří ty děti přímo učí), asistenty (kteří ty děti hlídají a pomáhají při organizaci výuky, tedy rozhodně neučí), mají tam logopedy nebo školní psychology nebo ergoterapeuty či fyzioterapeuty popřípadě další odborníky z oblasti péče o zdravotně postižené. Pokud jsem dobře informovaná, ani jedno z těchto opatření se nechystá v ČR. Takže ŽÁDNÁ INKLUZE TU NEBUDE.<br />3/ i v USA a dalších zemích je síť speciálních škol. V USA velmi drahých a tzv. výběrových.<br /><br />Milá Organizace pro inkluzi - přestaňte lidem podávat informace, které se vám hodí do kapsy. podávejte informace veškeré (a vy je jistě máte). Jinak by vás někdo mohl obvinit z dezinformování veřejnosti.Jana Karvaiováhttps://www.blogger.com/profile/00642869931422902011noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-35880824042412210532016-08-28T09:19:41.950+02:002016-08-28T09:19:41.950+02:00"Student A je začleněn do běžné třídy na 2 ho..."Student A je začleněn do běžné třídy na 2 hodiny denně (10 hodin týdně) na výuku přírodních a společenských věd. Zbytek dne tráví student A ve speciální třídě. Student B tráví v běžné třídě 6 hodin denně, tj. 30 hodin týdně."<br /><br />No nevím, vyhlášku jsem nečetl... U nás se taky počítá s inkluzí na 1/3 času? Bude mít průměrná 300-žáková škola na speciální třídu se 2-5 žáky v ročníku?Jiri Janecekhttps://www.blogger.com/profile/04166372698220355589noreply@blogger.com