tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post6329811886218048971..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Asistentka pedagoga: Za dva úvazky mám méně než skladnice v LidluAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-33236456905693065002016-11-02T14:19:00.269+01:002016-11-02T14:19:00.269+01:00Už jsem to psal na ČŠ několikrát. Jen víc a víc, a...Už jsem to psal na ČŠ několikrát. Jen víc a víc, aby celý systém zkolaboval. Jenže to se (bohužel) nestane. Teprve při totálním kolapsu by se situace začala systémově řešit. Asi mám naivní představy, což bych ve svém věku už neměl mít. (Omlouvám se.)Tomáš Bartákhttps://www.blogger.com/profile/07935525875151893861noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-8353242942394100552016-11-02T13:13:16.221+01:002016-11-02T13:13:16.221+01:00Už se nám to rozjíždí. Mám nyní nové posudky a pož...Už se nám to rozjíždí. Mám nyní nové posudky a požadavek na asistenta od prosince. Jako fór dobrý. Jako fakt - inkluzionisté všech zemí, rozptylte se. To jste drobátko nedomysleli, že? A že vás na to někdo upozorňoval? Ano, ale vy jste to nečetli nebo zahazovali se slovy - to napsal nepřítel a odpůrce inkluze. Jenže vy v těch školách teď neučíte. jste vysmátí a plkáte dále.Jana Karvaiováhttps://www.blogger.com/profile/00642869931422902011noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-21626824568562736582016-11-02T12:13:34.367+01:002016-11-02T12:13:34.367+01:00Tabulkové ohodnocení je jedna věc, druhým probléme...Tabulkové ohodnocení je jedna věc, druhým problémem je skutečnost, že ve škole v podstatě nemůže pracovat asistent na plný úvazek. Jeho plný úvazek totiž čítá 40 hodin, což je z mnoha důvodů ve školách nereálné. Do zmiňovaných 40 hodin se mu totiž nepočítají přípravy na hodinu, ty dělá učitel, a většina žáků má asistenta přiznaného na hlavní a naukové předměty, tedy asi na 20 hodin. Zaměstnat asistenta ke dvěma žákům z různých tříd pak nelze kvůli rozvrhu. A pravdou také je, že se s asistenty vymetají dozory, různé pochůzky - třeba s žáky k zubaři a suply v družině. Jsou to prostě chudáci za pár šupů a co už vůbec nechápu, je zřízení oboru asistent pedagoga na některých VŠ, když podle zákona stačí středoškolské vzdělání a primitivní kurz.Eva Adamováhttps://www.blogger.com/profile/06202493231520583423noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-67582903305863120632016-11-02T07:57:01.130+01:002016-11-02T07:57:01.130+01:00"Odvádím stejně náročnou práci jako kolegové,..."Odvádím stejně náročnou práci jako kolegové," - těmi kolegy myslí učitele? To je vskutku smělé tvrzení. Článek ovšem ukazuje v plné nahotě bídu české inkluzivní cesty, její naprosto nedostaatečně zajištěné financování, což ale "odborníkům" z ČOSIV nikterak nevadí, žádný apel na MŠMT se v textu či jinde neobjeví. Vladimír Stanzelhttps://www.blogger.com/profile/03181342416146305370noreply@blogger.com