tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post6043426660196309755..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: EDUin: Školy mediální výchovu učí, výsledky žáků jsou ale slabéAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-61218382022438300372020-07-09T09:57:49.500+02:002020-07-09T09:57:49.500+02:00"Každý soudný (průměrně inteligentní) člověk ..."Každý soudný (průměrně inteligentní) člověk ví, že výchova se nevyučuje, že učitel není totéž co pedagog atd."<br /><br />Opravdu každý? Já znám jenom jednoho, kdo na tom bazíruje a to jste jenom vy :-D Jeden jediný, kdo neustále píše, že "pedagog je otrok" :-D Výchova se nevyučuje, ale co? Vychovává? Hezká hra se slovy bez reálného obsahu... <br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />Robert Čapekhttps://www.blogger.com/profile/08405420791942070661noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-11367841302189167702020-07-08T23:54:12.091+02:002020-07-08T23:54:12.091+02:00Víte, že podle některých seriózních výzkumů se prů...Víte, že podle některých seriózních výzkumů se průměrná inteligence lidí v tzv. vyspělých zemích Západu zmenšuje v porovnáním se zbytem světa? Pan Čapek je podle mne zářný příklad toho politrucky neoliberálníbo matení základních pojmů vedoucíbo k tomu, co Koukolík nazývá debilizací části společnosti. Každý soudný <br />(průměrně inteligentní) člověk ví, že výchova se nevyučuje, že učitel není totéž co pedagog atd. :)))tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-73826042315572467772020-07-08T19:17:12.277+02:002020-07-08T19:17:12.277+02:00Proboha, pane Týři, to jsou moudra ze kterého stol...Proboha, pane Týři, to jsou moudra ze kterého století? Předměty naukové... to je slovník pedagogiky předškolní republiky nebo peďáku v roce 1963. Hlavně, že máte jasno v "metodologický pochybném konstruktivisticky kompetenčním systému" a přitom prezentujete názory z doby Fratiška Bakuleho. Výchova, nauka, vzdělávání, poznatky, předmět... žonglujete s pojmy bez smyslu a pochopení. Robert Čapekhttps://www.blogger.com/profile/08405420791942070661noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-46169327392518826832020-07-07T19:33:45.739+02:002020-07-07T19:33:45.739+02:00No, tak pěkný tělocvikář je snad jen pan Maxa...al...No, tak pěkný tělocvikář je snad jen pan Maxa...ale k věci: <br />Budeme mít jako předmět mediální výchovu, pak přibude finanční gramotnost, potom multikulturní kotlík, rozvodové minimum, dále pak fitness nauku, dotační zákony, také by mohla být zařazena rétorika aneb jak obalamutit kohokoliv a koučing také čehokoliv a kohokoliv. A ke všem již stávajícím rodinným, občanským, zdravotním a etickým výchovám by mohla přibýt třeba i politologická korektivní přípravka. Na český jazyk a matematiku nám zbude tak hoďka týdně, protože angličtinou mluví daleko víc lidí než těch ubohých deset milionů - tak jí dáme minimálně tři hodiny týdně(podíl jinak mluvících "Čechů" na těch deseti mil. stejně roste, vemte si třeba pana Babiše)... A to opomíjím třeba tělesnou výchovu a klasické dílny nebo nedej Bože pozemky!! - tyto předměty budou pro vysokou úrazovost zrušeny :-)<br />Pánbůh s námi a zlý pryč. Za chvíli tu bude nové národní obrození, ale to by byl moc optimistická scénář. Spíše budou žít česky mluvící staříci v rezervacích, aby nepletli dětem hlavu s češtinou....rváčkazveselahttps://www.blogger.com/profile/15482196912411898774noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-24730927704541483752020-07-07T09:55:58.830+02:002020-07-07T09:55:58.830+02:00Mají v tom ti eduínští převychovatelé učitelů na p...Mají v tom ti eduínští převychovatelé učitelů na pedagogy nějaký zmatek. Mediàlní výchova se neučí, nevyučuje. Je to výchova. Není to výukový předmět. Výukovým předmětem by byla Mediální nauka, což by musela být systematicky zpracovaná soustava poznatků, nikoli něčí propaganda. Vyučovat výchovy, vychovávat v naukových předmětech a k tomu zredukovat naukovou čàst na polovinu. Nechat lidí zblbnout, aby sebevědomě plácali jakési nesmysly. To je ten ten metodologický pochybný konstruktivisticky kompetenčním systém. Takovíhle lidé teď rozhodují o školství. Drzé čelo je lepší než poplužní dvůr. Lepší je žvanit o výchově než se ploužit za naukami a jim příslušnými poznátky.J.Týřtyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-21875667847571813232020-07-07T09:44:44.709+02:002020-07-07T09:44:44.709+02:00Navíc je u nás mediální vzdělávání postavené tak, ...Navíc je u nás mediální vzdělávání postavené tak, že je třeba děti ochraňovat, ať už před násilím nebo před fake news....................<br />toto pojetí mediální výchovy jest zcela nesmyslnélaimeshttps://www.blogger.com/profile/04742884716651208773noreply@blogger.com