tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post5852369329030603859..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Kateřina Valachová: Chci „vymazlené“ základní školyAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-22431087076905345052017-04-12T14:41:39.013+02:002017-04-12T14:41:39.013+02:00Vymazlené, rozmazlené nebo rozcapené MŠMT?
Myslím...<b>Vymazlené, rozmazlené nebo rozcapené MŠMT?</b><br /><br />Myslím, že když MŠMT, Vláda a Parlament ČR neosvědčují mnohdy ani <a href="http://www.ceskaskola.cz/2016/12/ceska-afrika-detem-z-ghett-hrozi.html#comment-2247850189152182532" rel="nofollow">zodopvédnou</a> schopnost napočítat alespoň do šesti (6 % HDP na školství, šest měsíců do voleb, šestileté zhusta notně proflinkané období čerpání EU dotaci, šestinásobná ženská přesilovka v základním školství atd.), žádné vymazlené (rozmazlené nebo rozcapené ?!:) PR ukolébavky to nespraví. Veřejnost, rodiče, děti ani učitelé a zaměstnavatelé ten půltuctový počet naštěstí ještě nezapomněli. <br /><br />J.Týř :)))<br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/12/ceska-afrika-detem-z-ghett-hrozi.html#comment-2247850189152182532tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-41571328731389820142017-04-12T14:24:22.878+02:002017-04-12T14:24:22.878+02:00Tento komentář byl odstraněn autorem.tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-25342082790602834202017-04-12T09:11:26.005+02:002017-04-12T09:11:26.005+02:00Vůbec tomu nerozumím. Proč nedělit i na ZŠ? Není d...Vůbec tomu nerozumím. Proč nedělit i na ZŠ? Není dělení na gymnáziích již pozdě?. A nebude to náhodou tak, že kde nic není, tak ani čert nebere?Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03279123828604567092noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-10773840759381215422017-04-12T08:13:05.739+02:002017-04-12T08:13:05.739+02:00Paní ministryně by se měla hlavně zamyslet nad:&qu...Paní ministryně by se měla hlavně zamyslet nad:"Spokojený učitel - spokojený žák".Kariérní řád a inkluze je určitě to, co školství potřebuje a ne řešit "vymazlené školy"!!!!elkalada1963https://www.blogger.com/profile/16224352939221367856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-33970974931303238362017-04-12T08:11:30.468+02:002017-04-12T08:11:30.468+02:00Paní ministryně by se měla hlavně zamyslet nad:&qu...Paní ministryně by se měla hlavně zamyslet nad:"Spokojený učitel - spokojený žák".Kariérní řád a inkluze je určitě to, co školství potřebuje a ne řešit "vymazlené školy"!!!!elkalada1963https://www.blogger.com/profile/16224352939221367856noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-16124779626881329662017-04-12T01:12:48.612+02:002017-04-12T01:12:48.612+02:00Dělení tříd na matematiku považuji za určitý druh ...<i>Dělení tříd na matematiku považuji za určitý druh populismu a projev bezradnosmi </i><br />Anebo pokus zaplácnout ústa kritikům inkluze. <br />V malých skupinách se přece výuka zvládnout dá. "Tak co by učitelé ještě chtěli?"<br /><br />Obecně nic proti menším třídám a skupinám.<br />Ale jestli mi "nepřizpůsobivý žák" rozbije hodinu "jen" v poloviční skupině, škody a následky poloviční nebudou.poste.restantehttps://www.blogger.com/profile/11929908386220569270noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-44248079549377516282017-04-12T00:01:30.589+02:002017-04-12T00:01:30.589+02:00Koncem 70. let jsme měli v některých třídách třeba...Koncem 70. let jsme měli v některých třídách třeba až 35 žáků, třídy se na matematiku nedělily a děti matematiku uměly. Začátkem šr. jsem dal třídě opakovací test základních vědomostí a pak jsem děti rozesadil tak, že v oddělení A (u okna) byli žáci zdatnější a v B (u dveří) byli žáci slabší. Mělo to velkou spoustu spoustu výhod. Prověrky pak měly děti z oddělení A i B stejného stupně obtížnosti. :)))<br /><br /><b>Dělení tříd na matematiku považuji za určitý druh populismu a projev bezradnosmi poškozující např. výuku přírodovědných a technických předmětů, které by si to mnohdy víc zasloužily.</b><br /><br />J. Týř tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-63538716822916770862017-04-11T23:10:06.652+02:002017-04-11T23:10:06.652+02:00Při 20 ve třídě není povinnost dělit na cizí jazyk...Při 20 ve třídě není povinnost dělit na cizí jazyk, přitom počet, kdy se dá něco rozumně naučit, je 12-15. Bude se dělit čeština a matika, a na jazyky nakonec nezbude, ne?<br /><br />Ale ono se stejně nakonec nic dělit nebude, protože nebudou peníze ani lidi, a možná ani učebny, protože škola není nafukovací. Pokud by mělo dojít k nějakému masivnímu nárůstu dělených předmětů, budou se muset cpát do okrajových hodin, a už vidím tu efektivitu v sedm ráno nebo ve tři odpoledne :-(Ygrainhttps://www.blogger.com/profile/08490497723105830183noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-12166533460180522892017-04-11T19:41:54.049+02:002017-04-11T19:41:54.049+02:0024 dětí je moc. Redukce na max 20 a za každé SVP d...24 dětí je moc. Redukce na max 20 a za každé SVP dítě dolů Jana Karvaiováhttps://www.blogger.com/profile/00642869931422902011noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-80660746550751599292017-04-11T18:10:56.057+02:002017-04-11T18:10:56.057+02:00Já zase chcu bejt Fanfán Tulipán.Já zase chcu bejt Fanfán Tulipán.jirhttps://www.blogger.com/profile/10090991336041220152noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-84865186655488292462017-04-11T17:13:21.649+02:002017-04-11T17:13:21.649+02:00Pokud paní Kateřina slibuje větší míru vymazlenost...Pokud paní Kateřina slibuje větší míru vymazlenosti než její předchůdci, je to dobrá zpráva. Jen si nejsem jistá, že formulace "byla bych ráda" se dá interpretovat jako příslib toho, že něco změní a současně použití zvratného "se" v poslední větě je spíše zbožným přáním než odrazem racionálního přístupu.Simona CARCYhttps://www.blogger.com/profile/07882573485613652448noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-44506805057290923682017-04-11T16:11:15.189+02:002017-04-11T16:11:15.189+02:00To já zas musím pana Komárka tentokrát pochválit z...To já zas musím pana Komárka tentokrát pochválit za to, že nepřejal celý nadpis "Valachová chce „vymazlené“ základní školy: 24 dětí ve třídě. Rozdělí se na matematiku i češtinu", protože to dělení se týká jen středních škol. O dělení češtiny a matematiky na základkách v tom rozhovoru Valachová neřekla ani slovo.Eva Adamováhttps://www.blogger.com/profile/06202493231520583423noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-24365728298014138782017-04-11T15:57:57.926+02:002017-04-11T15:57:57.926+02:00Můžete Komárku vysvětlit, proč odkaz na Robejškův ...Můžete Komárku vysvětlit, proč odkaz na Robejškův článek byl "volební kampaň" (a smazal jste ho), která se tu nesmí (a odkaz se týkal argumentace použité v článku) a článek Valachové klidně vydáte? <br /><br />Ona Vás platí? Jste aparátčík k pohledání.Anonymni z 21:30https://www.blogger.com/profile/17859086175761140590noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-76829885437147660952017-04-11T15:27:46.970+02:002017-04-11T15:27:46.970+02:00Hezká předvolební kampaň. Jak vidět jiné školy než...Hezká předvolební kampaň. Jak vidět jiné školy než gymnázia a základní školy neexistují. Slibem nezarmoutíš. A o problémech je lépe nemluvit.mirek vaněkhttps://www.blogger.com/profile/14406382210048912118noreply@blogger.com