tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post5754507441790263004..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: EDUin: O plýtvání legislativní iniciativou aneb “společná evropská kultura” předevšímAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-27806271269373892612019-02-19T18:02:19.561+01:002019-02-19T18:02:19.561+01:00Když profesor Parkinson řešil problém, jak zjistit...Když profesor Parkinson řešil problém, jak zjistit, zda je něco správné a žádoucí, dospěl k závěru, že jednoduchý postup nezná. ////<br /><br />Avšak profesor Parkinson navrhnul dostatečně jednoduchý a realizovatelný postup, jak zjistit, že je něco mylné a/nebo nežádoucí. ////<br /><br />Buďme vděčni za existenci Eduinu, tohoto spolehlivého lakmusového papírku na rozeznání všeho, co škodí nebo by mohlo škodit českému školství. ////E.Kocourekhttps://www.blogger.com/profile/02501855818328137136noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-6047352977143085802019-02-19T07:06:26.121+01:002019-02-19T07:06:26.121+01:00Tak ne že by nebylo Klausovým postojům co vytknout...Tak ne že by nebylo Klausovým postojům co vytknout, ale očekávat, že "přípravou strategie 2030, která probíhá na základě iniciativy MŠMT a od níž se dá očekávat, že se výrazně propíše jak do stávající právní úpravy českého vzdělávacího systému, tak do obsahu vzdělávání" se posunujeme vpřed je předpoklad z říše snů. Dostatečně tlustý pamflet vzniklý za mohutného ideového přispění ČŠI nevede školství nikam vpřed, ale vytváří prostor pro byznys na ČŠI napojený. To je hlavní obsah obsáhlé publikace, na níž se muselo pokácet hodně lesa.Simona CARCYhttps://www.blogger.com/profile/07882573485613652448noreply@blogger.com