tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post5362337171461518652..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Martin Šimáček: Bezprecedentní kampaň Blesku proti inkluzi rozvrací školstvíAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger35125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-74101317224196930802016-03-23T13:46:49.439+01:002016-03-23T13:46:49.439+01:00Národní ústav pro vzdělávání a Pedagogika v Česku
...<b>Národní ústav pro vzdělávání a Pedagogika v Česku</b><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/ministryne-valachova-pro-blesk-chci.html#comment-5981921854357373428<br /><br /><b>Pedagogický výzkum v Tísni</b><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/ministryne-valachova-pro-blesk-chci.html#comment-6443428365983678975<br /><br />tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-38644298403372728482016-03-23T13:12:05.382+01:002016-03-23T13:12:05.382+01:00České školství bylo myslím během posledních 12 let...České školství bylo myslím během posledních 12 let docela dost poškozeno nepořádkem v čerpání EU dotací (viz i komentář 21. března 2016 7:07) a MŠMT si s tím, zdá se, stále neví rady:<br /><br /><i><b>Experti jsou na odchodu</b><br /><br />Právě Zaorálek byl náměstkem, který fondy řídil ještě pod Marcelem Chládkem. Pak jej opustil, přičemž ho vystřídala Petra Bartáková. Po jejím odchodu na mateřskou byl pověřeným náměstkem Radek Rinn, jehož loni nahradil bohemista Velčovský, již čtvrtý šéf fondů za sociálnědemokratické vlády, v nějž Kateřina Valachová (ČSSD) vkládá svou důvěru.<br />„Fondová sekce a její náměstek dělá maximum pro to, aby běželo dočerpání a nové výzvy se nezpožďovaly. Je jich řada a v obrovských alokacích – takže je patrné, že se tady jen tak nekoukáme z okna,“ uvedla Valachová v interview LN. Její resort nyní spravuje hned tři operační programy (dobíhající OP VK a OPV a VpI) a zároveň také aktuální OP VVV.<br /><br />Práce je dost, ovšem z ministerstva se vytrácejí experti, kteří mají zkušenosti z minulých let. Loni odešla ředitelka nového operačního programu Jitka Baťková; zpět se nevrátila exnáměstkyně Bartáková. „Nevnímám pozitivní atmosféru v sekci, ani prostor pro svůj profesní rozvoj, takže jsem se rozhodl k 15. březnu odejít,“ řekl LN ředitel Rinn. Na odchodu jsou už i další sekční a odboroví ředitelé: například Jan Kuchařík či Jakub Peterka.<br /><br />Do úřadu naopak přibyl Velčovského zástupce Adam Georgiev, básník, jenž ovšem dle bulvárního webu Expres.cz předtím nikde nepracoval a dvanáctkrát se neúspěšně ucházel o místo v České televizi. Údajně byl diskriminován. Resort si za výběrem stojí; Georgiev loni na podzim prošel výběrovým řízením, ač je otázkou, v čem může kolegům radit.<br /><br />Některé dotační výzvy pro vysoké školy či vědce se již nyní zpožďují (i když na vině je také monitorovací systém ministerstva pro místní rozvoj) či jsou zmatečné. Zkušených odborníků tak bude jistě zapotřebí, aby se unijní peníze rozumně využily a nevracely. Neřkuli nevyhodily.</i><br /><br />Zdroj: <br />http://ceskapozice.lidovky.cz/podivne-projekty-a-malo-expertu-skolske-fondy-cekaji-trable-plg-/tema.aspx?c=A160321_163723_pozice-tema_houd<br /><br /><b>Z celkem cca 24 systémových projektů jich v OP VK tuším osm nebo devět realizoval NÚV. Na MŠMT, zdá se, nezůstal v posledních třech čtyřech létech z personálního hlediska v čerpání dotací tzv. kámen na kameni. V NÚV sice před rokem odešel (byl odejit?) ředitel, ale na jeho místo myslím postoupili ti, kteří byli za ten stav zodpovědni. Nový ředitel NÚV není dosud jmenován a práce NÚV je, jaká je. V NÚV se tedy mnoho nezměnilo. Uvidíme, co s tím vším paní ministryně udělá a pak myslím bude jasnější, kam to vše vede.<br /><br />Myslím, že účelnost s efektivnost čerpání dotací u systémových programů OP VK a OP VVV by měla být důkladně prověřena, aby se předešlo dalším problémům v českém školství.<br /><br />Viz např. <br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/02/msmt-zasady-karierniho-radu.html<br /><br />V evropsky dotovaných projektech nejde o jednotky, desítky nebo stovky miliónů. Tady jde o miliardy, jejichž neúčelné a neefektivní využití může přinést (a domnívám se že i přináší) českému hrubě podfinancovanému a podivně koncipovanému školství nedozírné škody.</b><br /><br />J. Týř<br /><br />Viz např.<br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/prectete-si-podivne-projekty-malo.html<br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/martin-simacek-bezprecedentni-kampan.html#comment-4905579665309942490<br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/prectete-si-jde-skutecne-o-inkluzi.html#comment-8182543970070593347<br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/prectete-si-kdo-nepomaha-valachove.html#comment-5624149707620020476<br /><br />Viz též<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/aktuality-cst-linkovani-skolnich-sesitu.html#comment-1014695139232257146<br /><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/prectete-si-k-cemu-jsou-skoly.html http://www.ceskaskola.cz/2016/03/kdo-ma-ucit-na-ceskych-skolach.html http://www.ceskaskola.cz/2016/03/stanislav-stech-inkluze-zadny-blaznivy.htmltyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-86121345682594487142016-03-21T15:28:45.924+01:002016-03-21T15:28:45.924+01:00Evropští soudci: Česko bylo potrestáno vlastně za ...Evropští soudci: Česko bylo potrestáno vlastně za to, že se snažilo vzdělávat Romy<br /><br />Rozsudek Evropského soudu pro lidská práva v případu D. H. a ostatní proti České republice konstatující diskriminaci romských dětí v českých speciálních školách byl přijat samotnými evropskými soudci s velkými rozpaky.<br /><br />http://www.pravo.cz/tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-81205757915926375692016-03-21T07:08:28.634+01:002016-03-21T07:08:28.634+01:00Ono je úplně jedno zda je to nyní ČSSD, zítra pak ...Ono je úplně jedno zda je to nyní ČSSD, zítra pak TOP09, ODS. Ony ty strany se přestávají lišit. Jsou tak odlišeny pouze barvou - oranžová, modrá,..Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03279123828604567092noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-55739592501982842382016-03-21T07:07:50.950+01:002016-03-21T07:07:50.950+01:00Tento komentář byl odstraněn autorem.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03279123828604567092noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-49055796653099424902016-03-20T18:51:36.339+01:002016-03-20T18:51:36.339+01:00Školství rozvracejí chamtivci a hlupáci z různých ...<b>Školství rozvracejí chamtivci a hlupáci z různých stran a pod různými záminkami.</b><br /><br />Vynechám-li, jen pro zjednodušení, rány, které školství dostalo před rokem 1990, je myslím nutno říci, že například <br /><br />- Už <b>počátkem 90 let</b> nastala liberalizace, která mnohé dobré přinesla i vzala a to i pod různými ideologickými a ekonomickými záminkami. Ta liberalizace se postupně zvětšovala, až se stala téměř bezbřehou (těžko zvladatelnou). Školy přitom byly podfinancované, podivně řízené a dobří učitelé odcházeli z veřejných škol jinam. Znechucení učitelů myslím poprvé významně vyvrcholilo v roce 1997, když přišly tzv. Klausovy úsporné balíčky. V té době se postupně uskutečňovala privatizace středních škol a do škol přicházely čím dál víc tzv. dotované projekty (vzpomeňte např. na Phare). V roce 1998 přišla do vlády ČSSD a v MŠMT už byla usazená skupina, která se tzv. orientovala v EU projektech a těšila se na vstup do EU a na to, že v tzv. strukturálních fondech budou mnohem větší EU dotace...<br /><br />-<b>V roce 2000 vznikly kraje a nastal tzv. sešup resortní zodpovědnosti směrem dolů.</b> Kraje dostaly na starost SŠ, obce dostaly na starost ZŠ. Byla zrušena do té doby fungující Pedagogická centra. Vzniklo mnoho soukromých SŠ. DVPP se rozmělnilo a chaos se zvětšil. Kraje si z nouze zřídily vlastní Vzdělávací centra. Nastala první vlna "Optimalizace sitě veřejných SŠ" atd. atd.<br /><br />- <b>V roce 2004 jsme vstoupili do EU</b> a teď teprve začalo to pravé EU dotačně projektové administrativně i odborně náročné "čongo-mongo". Za ministryně Buzkové dostali učitelé poprvé významněji přidáno na platech i na práci v rámci těch dotovaných projektů. V počátečním vzdělávání byla zplozena kurikulární revoluce v systému RVP/ŠVP. Když jsem se ptal, co je to zač, bylo mi řečeno, že učitelé mají dostat 12. platovou třídu a aby to prošlo, je potřeba ukázat i samostatný charakter jejich práce. Pro celoživotní (další) vzdělávání vznikly v rámci systémového projektu KONCEPT projekty Národní soustava povolání (NSP) a Národní soustava kvalifikací (NSK), se kterou pracovaly ve spolupráci se SŠ projekty UNIV, POSPOLU atd. atd.<br /> <br />- V roce 2010 už byl v počátečním vzdělávání na ZŠ a SŠ takový zmatek, že s tím bylo potřeba něco udělat. Pokusil se o to ministr Dobeš, který se i za cenu nějakých "přehmatů" snažil situaci zpřehlednit (vznikl např. NÚV) a přidat peníze do školství. Skončil dobrovolně v roce 2013, protože ty peníze nedostal... V té době už se silně projevovala na politických stranách celkem nezávislá síť lidí, kteří tzv. "umějí čerpat dotace" (což není žádná legrace!) a se kterou politikové mnoho nenadělají, protože ji "bytostně" potřebují. <br /><br />- Pokusil se o to ministr Chládek, který na jaře 2014 odhalil na MŠMT cca 3 000 tzv.externích smluv, kterými si lidé na MŠMT zřejmě někdy i "uvolňovali ruce", aby mohli... Byl to myslím člověk dost statečný, když to v MŠMT vydržel až do června 2015, kdy ho "vystřídala" současná paní ministryně...:))) A dnes k tomu RVP/ŠVP kompetenčnímu maglajsu přibyl ještě pseudo společněvzdělávací maglajs inkluzivní a "kariérořádní" ...<br /><br /><b>Správní, odborné i klientelistické síťě, které tahahají za školské nitky jsou, pokud vím, velmi propletené a zasahují do různých koutů vod vzdělávacího zálivu Česka. Včetně do těch, kde v kalných vodách dlí různé chobotničky, škeble, měkkýši, měňavky, nezmaři, máčkové, šimáčkové atd. Správce těch sítí, nejvyšší správní orgán pro vzdělávání zvaný MŠMT a jeho paní ministryně to zkrátka nemají vůbec snadné - viz výše:)))</b><br /><br />J.Týřtyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-384817046901271662016-03-20T17:06:58.039+01:002016-03-20T17:06:58.039+01:00Školství rozvrací ČSSD, kdysi zrušením odvětvového...Školství rozvrací ČSSD, kdysi zrušením odvětvového řízení, v současnosti inkluzí.<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01177955013721365757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-35981815968147599012016-03-20T16:43:21.464+01:002016-03-20T16:43:21.464+01:00Základní téze, že je možné a potřebné upřednostně...Základní téze, že je možné a potřebné upřednostněním inkluzívní složky tzv. SPOLEČNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ VŠECH DĚTÍ VE VNITŘNĚ DIFRERENCOVATELNÉ A K TOMU ÚČELU I VYBAVENÉ, TJ.ORGANIZAČNĚ, PERSONÁLNĚ, MATERIÁLNĚ I FINANČNĚ ZAJIŠTĚNÉ VEŘEJNÉ ŠKOLE (SV) před zajištěním potřebných prostředků a podmínek pro SV je NESMYSL vedoucí ke zhoršení kvality vzdělávání ve veřejných školách a k posilování soukromých škol. Tuto myslím nesmyslnou hypotézi (neověřenou a odbornými argumenty nepodloženou domněnku), bohužel, dodnes obhajuje paní ministryně a, bohužel, i pan předseda vlády, který ji například v rozhovoru pro Blesk v podstatě hájil. Bez valného ohledu na to, že věci z první věty v tomto odstavci (podmínky a prostředky pro SV) nejsou splněny ani se zárukou zajištěny. <br /><br /><b>Argument, že výše popsaný nesmysl (tj. tzv. inkluzi bez předchozího řádného zajištění celého SV) je možné a potřebné realizovat proto, že je údajně ve veřejných školách potřebné zdůraznit tzv. "výchovnou" složku na úkor složky vzdělávací, je argument pro neoliberálně pojatou privatizaci veřejného školství</b>: Veřejné školy by se, ad absurdum dotaženo, staly jakýmisi sociálně zaopatřovacími ústavy pro chudé a kvalitní vzdělávání by bylo poskytováno jen ve školách soukromých. <b>Z tohoto hlediska lze myslím konstatovat, že tím, kdo české veřejné školství neeticky rozvrací je pan Šimáček a jemu podobní přesto, že MŠMT a NÚV jim jdou v mnohém na ruku, i když jim to jde tzv. "Jak psovi pastva". A tím, kdo české veřejné školství obhajuje je Blesk. A taky, že "Kdo ve věci tzv. Inkluze nečte Blesk, ví možná kulový...":))))</b><br /><br />J.Týř <br /><br />Viz odkazy výše a viz také například <br /><br /><b>Tajná organizace v českém školství a tzv. Koordinátor šrumce</b><br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/kdo-ma-ucit-na-ceskych-skolach.html#comment-7598267978327881826<br /><br /><b>EduOutníci, "provozní privatizace školství", školský maglajs a NÚV</b> <br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/prectete-si-kancelar-pro-uvadeni-veci.html#comment-5786073767465214752<br /><br /><b>Neoliberální přihrbenost školské politiky MŠMT a vlády ČR</b> <br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/aktuality-cst-linkovani-skolnich-sesitu.html#comment-1014695139232257146tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-8722893723389693102016-03-20T14:24:41.698+01:002016-03-20T14:24:41.698+01:00"Následně, po bulvární masáži nejméně čtvrt m..."<i>Následně, po bulvární masáži nejméně čtvrt milionu lidí (prodaný denní náklad Blesku), se Blesk svých čtenářů zeptal, co si o inkluzi myslí. A nepřekvapivě se dozvěděl, že 9 z 10 lidí z dvoutisícového vzorku se domnívá, že společné vzdělávání dětí bez a se znevýhodněním uškodí.</i>"<br /><br />Podobnou anketu dělali na iDnes a tam to bylo 85% z více, než 7000 lidí. Docela by mne zajímalo, jak dospěli soudruzi z COSIV k těm svým číslům v nedávno zveřejněné "pseudostudii" jakéhosi Mgr. Klusáčka. A také by mne zajímalo, kdo tyto průzkumy platí. Pokud by mi takovouto práci odevzdali studenti, tak jim to hodím na hlavu.Pavel Doleželhttps://www.blogger.com/profile/06619131298655488174noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-23830202098291357692016-03-19T17:16:24.526+01:002016-03-19T17:16:24.526+01:00http://rejstrik-firem.kurzy.cz/04775279/quotinstit...http://rejstrik-firem.kurzy.cz/04775279/quotinstitut-pro-socialni-inkluzi-z-uquot/Jana Karvaiováhttps://www.blogger.com/profile/00642869931422902011noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-38494680841429805312016-03-19T15:33:35.045+01:002016-03-19T15:33:35.045+01:00Různých uprchlíků a potřeb pomáhat lidem v zahrani...Různých uprchlíků a potřeb pomáhat lidem v zahraničí bude myslím v budoucnu čím dál víc. Nejen proto, že tzv. Západ měl, má a bude mít v zahraničí své zájmy a tudíž i zodpovědnost. Například i z klimatických důvodů.* <br /><br />Neoliberálně a multikulturalisticky pojatý "výplach mozků", jehož jsme myslím i v českém školství svědky, to nevyřeší. <br /><br /><b>Je škoda, že se to s kvalitou vzdělávání ve veřejných školách i s tou inkluzí v Česku tak matlapatlá**. Zdá se, že možná až příliš ztrácíme rozum, který budeme ještě hodně potřebovat. Například i k tomu, abychom pomáhali, ale nebyli k tomu zvenčí nuceni za pro nás nespravedlivých podmínek. <br /><br />Zdá se mi, že MŠMT má v některých systémově důležitých věcech tzv. "Rozum v tísni"</b><br /><br />J.Týř <br /><br />Viz např.<br /><br />* Sucho a rostoucí teploty ohrožují 36 milionů lidí v Africe hladomorem <br />http://blisty.cz/art/81580.html<br /><br />**<br />http://www.ceskaskola.cz/2016/03/aktuality-cst-linkovani-skolnich-sesitu.htmltyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-47310949015542033972016-03-19T13:00:25.195+01:002016-03-19T13:00:25.195+01:00Ano, je. Donedávna fungovalo a je rozvraceno syste...Ano, je. Donedávna fungovalo a je rozvraceno systematicky posledních 10 let.Anonymni z 21:30https://www.blogger.com/profile/17859086175761140590noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-20863148648895366612016-03-19T12:43:54.242+01:002016-03-19T12:43:54.242+01:00... rozvrací školství...
Rozvrátit lze něco, co f...... rozvrací školství...<br /><br />Rozvrátit lze něco, co funguje nebo alespoň donedávna fungovalo. Je to případ našeho školství?turistao 982https://www.blogger.com/profile/10205169621213307351noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-89412890508285064342016-03-19T03:52:55.482+01:002016-03-19T03:52:55.482+01:00Tento komentář byl odstraněn autorem.tyrjirhttps://www.blogger.com/profile/06559267701981978898noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-72912462323740701532016-03-18T22:57:57.214+01:002016-03-18T22:57:57.214+01:00Ta pronásleduje mnoho lidí a některé nejen jako n...Ta pronásleduje mnoho lidí a některé nejen jako noční můra.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07564446906714208215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-59839364890318973282016-03-18T22:02:49.596+01:002016-03-18T22:02:49.596+01:00Pomoc pronásleduje mne inkluze. Každou noc mám tu ...Pomoc pronásleduje mne inkluze. Každou noc mám tu samou noční můru, že nám do sborovny někdo nasadil učitele s elempé. Pak přijdu do školy, zapnu písí a tam zas inkluze, načež přijde kolegyně (ta s elempé) ze musím předělat ešvépé. Přijdu domů, žena na mne vybafne od plotny s inkluzí, já si crvnknu, vemu lexaurin na ócédé a rohypnol na emárj, jdu spat a zas ta noční můra. To snad už byli lepší ti uprchlíci. Tajný Učitelhttps://www.blogger.com/profile/08373906015589351249noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-30727774162596555182016-03-18T20:51:52.260+01:002016-03-18T20:51:52.260+01:00Pan Laurencik (Simacek) se zlobi na Blesk a cesky ...Pan Laurencik (Simacek) se zlobi na Blesk a cesky Berlusconi Babis se zlobi na jina nez vlastni media kvuli Capimu hnizdu. Dvakrat spatne skryvane vazby. At zije Blesk!Simona CARCYhttps://www.blogger.com/profile/07882573485613652448noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-5105303548642720982016-03-18T19:33:51.594+01:002016-03-18T19:33:51.594+01:00Vypadá to na totální etické selhání Aktuálně.cz.
...Vypadá to na totální etické selhání Aktuálně.cz. <br />Takže soudruzi, kdo nejde s námi jde proti nám a podrývá naše (ne)demokraticko (ne)edukační (z)řízení. Aneb my s tím Bleskem zatočíme.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13385588715290569278noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-71090758229137396872016-03-18T19:23:31.238+01:002016-03-18T19:23:31.238+01:00Zajímalo by mě, jaký v tom má zájem Penta. Marek H...Zajímalo by mě, jaký v tom má zájem Penta. Marek Herman, člen správní rady "neziskovky" EDUin,je hlavní lobbista skupiny Penta. Dříve - ještě před novelou Loterijního zákona, která zestátnila povinné odvody na "dobročinné projekty" (nazývané "dobro"), bych to chápala. Tehdy hazardní firmy musely někam dávat peníze z "dobra". A podobných "prádelen" byly mraky. Ale nyní je mi to dost divné. Že by šlo o nějaké dotace velkého rozsahu, kterých se chce Penta zmocnit? Tihle pánové neřeší pětikoruny ani tisíce. A dokonce i miliony jsou pro ně malé peníze, kvůli kterým se nenamáhají ráno vstát z postele. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-48598032746372809922016-03-18T18:27:44.067+01:002016-03-18T18:27:44.067+01:00Ale samozřejmě, že Blesk si občas ledacos překrout...Ale samozřejmě, že Blesk si občas ledacos překroutí, není však více alarmující, že lže, manipuluje a překrucuje samo MŠMT? Vždyť jejich početní hrátky s SVP žáky na běžných školách je k zblití.Eva Adamováhttps://www.blogger.com/profile/06202493231520583423noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-4850871800417595712016-03-18T18:12:52.559+01:002016-03-18T18:12:52.559+01:00Pane Šimáčku, bojujete s otevřeným hledím. To si c...Pane Šimáčku, bojujete s otevřeným hledím. To si cením. Co vám, demaskovanému Bleskem, taky zbývá, že? Jsem přesvědčen, že v případě zrušení vzdělávacího programu pro žáky s lehkou mentální retardací, a tedy i základních škol praktických bojujete za zlou věc. Až tenhle boj prohrajete a pravda a láska zvítězí nad vaší lží a nenávistí, jděte se živit něčím, co nebude nikomu škodit. Mnoho zdaru.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01177955013721365757noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-17558102688869370692016-03-18T16:33:22.215+01:002016-03-18T16:33:22.215+01:00Bulvární média se mají zabývat skandálními kauzami...Bulvární média se mají zabývat skandálními kauzami. Nebo kauzálními skandály? Teď nevím.<br />V případě bezbřehé inkluze se tak evidentně děje. Je to skandál, totiž.<br />Bulvární média tak nahrazují ta 'seriozní'. A naopak...Nicka Pytlikhttps://www.blogger.com/profile/14309630223175640571noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-88899543163371324262016-03-18T15:35:07.840+01:002016-03-18T15:35:07.840+01:00Potrefený houser Šimáček hlasitě kejká. Pro mě zna...Potrefený houser Šimáček hlasitě kejká. Pro mě znamení, že Blesk skutečně vytáhl na světlo to, co vytaženo být nemělo.Q. E. D.https://www.blogger.com/profile/17062151475414378368noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-89337959714474473772016-03-18T15:26:10.119+01:002016-03-18T15:26:10.119+01:00Pane Týři,
a navíc jsou redaktorky Blesku velmi ...Pane Týři,<br />a navíc jsou redaktorky Blesku velmi dobře připraveny vést odbornou diskusi o všech aspektech "společného vzdělávání". Po rozhovoru s nimi jsem usoudila, že se na tu inkluzi připravovaly lépe než pracovníci MŠMT.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/07564446906714208215noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-74246740422592803322016-03-18T14:53:51.219+01:002016-03-18T14:53:51.219+01:00Můj milááááášek Blesk. Rád si počtu o inkluzi a po...Můj milááááášek Blesk. Rád si počtu o inkluzi a podívám se přitom na pěkné obrázky českých celebrit v plavkách. Tajný Učitelhttps://www.blogger.com/profile/08373906015589351249noreply@blogger.com