tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post4298397968570257440..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Ke zprávě OECD: Testy a hodnocení nejsou totéžAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-71432353427964193752012-02-13T15:20:55.709+01:002012-02-13T15:20:55.709+01:00Nepotřebuje to vědět. Takovými drobnostmi se nebud...Nepotřebuje to vědět. Takovými drobnostmi se nebude zabývat. Radši bude budovat za třičtvrtě miliardy svého Velkého bratra, centrálně evidujícího všechny (samozřejmě vesměs citlivé osobní) údaje o každém žákovi v ČR - od kompletního nacionále přes veškeré studijní výsledky (nejen z plošných testů) až po pedagogicko-psychologické informace z karty žáka (viz projekt NEDIR).Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-77092406115922893622012-02-13T11:43:38.195+01:002012-02-13T11:43:38.195+01:00Jakákoli ne/naplněnost měřítka není hodnota a už v...Jakákoli ne/naplněnost měřítka není hodnota a už vůbec ne evaluace. Proto testování úzkého pásma dovedností není ani skutečná zpětná vazba pro člověka. Záleží na mnoha okolnostech její interpretace a přijetí. Účelová interperace často vytvoří vnější motivaci. A o to se dnes hraje. Zpráva <br />OECD je však o něčem jiném. <br />Ptám se, ví to alespoň ČŠI???Anonymousnoreply@blogger.com