tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post3705610285984921749..comments2023-06-06T18:13:57.732+02:00Comments on Česká škola: Vyjádření Laboratoře pro experimentální výzkum náboženství k reportáži časopisu TýdenAdminAMhttp://www.blogger.com/profile/10505144085274313295noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-64994893533174251812016-10-25T23:10:03.999+02:002016-10-25T23:10:03.999+02:00Tento výzkum byl jen jeden z mnoha příkladů.
Co kd...Tento výzkum byl jen jeden z mnoha příkladů.<br />Co když dáme časopisu Týden návrh: K čemu je dnešní obsah školní výuky? Na co je prodavačce Pythagorova věta nebo vyprávění o starém Římu? Na co je zedníkovi? Společnost se diví, že mladí nechtějí pracovat rukama, ale nevede je škola jen k planému řečnění? A učitelé na tohle mají VŠ a ještě si stěžují na platy. Jaké jsou výstupy? Reforma, RVP, ŠVP se to snažily změnit a nic. Není logické, že absolvent dnešní školy, která míří kamsi mimo realitu nebude druhý Babiš a neudělá nic pro lidi, ale bude využívat svoje vzdělání (které získal za naše peníze!) k bádání o nějakých hloupostech (za naše peníze!).Nowakhttps://www.blogger.com/profile/03117137786142573204noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-26089409031537675302016-10-25T13:31:57.661+02:002016-10-25T13:31:57.661+02:00dopad na společnost je negativní: náklady jsou, už...dopad na společnost je negativní: náklady jsou, užitečné výstupy nikoli.Simona CARCYhttps://www.blogger.com/profile/07882573485613652448noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9210966517210062357.post-60968498423017403862016-10-24T13:13:29.559+02:002016-10-24T13:13:29.559+02:00Hm, možná neumím číst, ale řekl ve svém vyjádření ...Hm, možná neumím číst, ale řekl ve svém vyjádření pan Kundt, co konkrétně dělají a jaký konkrétní dopad na společnost má tato činnosti?Q. E. D.https://www.blogger.com/profile/17062151475414378368noreply@blogger.com